شناسهٔ خبر: 28248259 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده قرارگاه حمزه:

وحدت و هم‌افزایی در کشور موج می‌زند

امیر سرتیپ‌ میرزایی گفت: امروز با گذشت بیش از ۳۸ سال از رویدار تاریخ‌ساز دفاع مقدس، همچنان وحدت، تعامل و هم‌افزایی همه جانبه در کشور موج می‌زند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، امیر سرتیپ‌ دوم عیسی میرزایی، فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه امروز در مراسم رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح تبریز با تبریک فراد رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بدون شک روزهایی بزرگ و به یادماندنی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران است.

وی دفاع مقدس را نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت‌آفرین ایران دانست و افزود: این روزها خاطرات دلاوری‌های رزمندگان اسلام در تاریخ شکوهمند این دیار پرافتخار را به یادگار گذاشته است.

امیر میرزایی هفته دفاع مقدس را سمبل اتحاد و همبستگی و مقاومت ملتی قهرمان، دلاور و ولایت‌مدار دانست و گفت: ملت ایران با رشادت، جوانمردی، ایثار و نثار خون خود نشان دادند که در معادلات و محاسبات جهانی تنها فناوری و تجهیزات تعیین‌کننده انتهای کار نیست.

وی با اشاره به این‌که ملت ایران برخلاف قوانین بین‌المللی، مغایر با عرف دیپلماتیک هشت سال با یک ارتش تا دندان مجهز که با بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات واگذارای از طریق کشورهای غرب و شرق مجهز شده بود، مقابله کرد، افزود: هشت سال جنگ ایران و رژیم بعث عراق یکی از جنگ‌های طولانی قرن گذشته محسوب می‌شود.

فرمانده قرارگاه ۲۱ حمزه افزود: دشمن به این امید که بتواند در مدت زمان کوتاهی به اهداف نامشروع خود دست پیدا کند و باعث نابودی نظام نوبنیاد جمهوری اسلامی ایران شود، هر کاری کرد ولی خیال باطل بود چراکه در همان روزهای اول جنگ نیروهای مسلح مسوولیت خطیر حراست و پاسداری از کیان نظام را انجام دادند.

وی با بیان این‌که جان برکفان نیروهای مسلح در راه ماموریت و وظایف خود هزاران شهید، جانباز و جاویدالاثر به اسلام و انقلاب تقدیم کرده‌اند، گفت: امروز با گذشت بیش از ۳۸ سال از رویدار تاریخ‌ساز دفاع مقدس، همچنان وحدت، تعامل و هم‌افزایی همه جانبه در کشور موج می‌زند.

امیر میرزایی گفت: همکاری بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به عنوان بازوان قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و ستون‌های بازدارندگی و اقتدار کشور عامل تقویت اقتدار و موجب استیصال و عصبانیت جبهه استکبار و متحدان آنها شده است.

نظر شما