شناسهٔ خبر: 28253600 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسیرهای تور بین‌المللی آذربایجان اعلام شد

مسیرهای برگزاری سی و سومین دوره تور بین‌المللی ایران – آذربایجان اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حبیب ستوده نژاد، معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که حضور هشت تیم خارجی و پنج تیم داخلی در سی و سومین تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان قطعی شده است، گفت: تلاش می کنیم همچون سال های گذشته میزبان شایسته ای برای میهمانان داخلی و خارجی تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان باشیم.

وی افزود: هشت تیم خارجی تارتا ایزورکس (بلژیک)، تیم ملی روسیه، استاکی تکنوراما (لیتوانی)، سینوری باکو(آذربایجان)، وینو کیا موتورز (قزاقستان)، آلکتو(هلند)، بایک اید (آلمان)، اسپارتاگ پراگ (چک) برای حضور در سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان اعلام آمادگی کرده اند. 

ستوده نژاد ادامه داد: تیم های داخلی حاضر در این مسابقات نیز شامل تیم ملی ب دوچرخه سواری ایران، تیم پیشگامان یزد، تیم شهرداری تبریز و همچنین تیم های «دی اف دی» و آیگون هستند.

وی همکاری و مشارکت نزدیک سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل در برگزاری سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان را یادآور شد و افزود: با توجه به ابلاغ معاون وزیر ورزش و جوانان، مدیران کل و معاونان ورزش و جوانان استان های آذربایجان غربی و اردبیل نیز جزو چارت تشکیلاتی تور سی و سوم خواهند بود.

معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: سی و سومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان در سطح نیمه حرفه ای از هشتم تا سیزدهم مهر 97 در شش مرحله برگزار خواهد شد. 

به گفته وی در مرحله اول این رویداد ورزشی، رکابزنان مسیر تبریز – ارومیه را رکاب خواهند زد و در مرحله دوم باید مسیر ارومیه – منطقه آزاد ارس را طی کنند.

ستوده نژاد افزود: در مرحله سوم مسیر منطقه آزاد ارس تا تبریز پیش روی شرکت کنندگان خواهد بود و در مرحله چهارم نیز رکابزنان تبریز را به مقصد سرعین طی خواهند کرد. 

معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی یادآور شد: مسیر بازگشت سرعین – تبریز، مرحله پنجم را شامل خواهد شد؛ در مرحله ششم و پایانی، شرکت کنندگان باید در داخل شهر تبریز مسافت تعیین شده را طی کنند تا چهره تیم ها و نفرات برتر مشخص شود.

نظر شما