شناسهٔ خبر: 28226021 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اداره کشور نیازمند تفکر بسیجی

اداره کشور نیازمند تفکر بسیجی است .

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار   گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج ؛امام جمعه موقت یاسوج در خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس روحیه اسراف و تجمل گرایی وجود نداشت گفت: اداره کشور امروز نیازمند تفکر بسیجی است و اسراف و تجمل گرایی در این تفکر جایی ندارد.
حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر با تسلیت ایام محرم افزود: این روزها و شبها فریاد یا حسین بر فضای ایران طنین انداز شده است و ایرانیان در سوگ اباعبدالله الحسین (ع) عزاداری می کنند .
وی با بیان اینکه روزهای دفاع مقدس نیز برگی از عاشورا است گفت: در دوران دفاع مقدس مردم غیور ایران در برابر دشمن متجاوز و کاملا مسلح ایستادند و نشان دادند که حق همیشه پیروز است .
امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه از 31 شهریور تا 6 مهر ماه هفته دفاع مقدس است افزود: خودباوری، خوداتکایی، نهراسیدن از دشمنان، مقابله در برابر ابرقدرت های بزرگ، مقاومت، پیشرفت های اقتصادی و ن ظامی از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس است.
حسینی صدر با بیان اینکه مردم ایران در دوران دفاع مقدس نوع دوستی را در بالاترین سطح به نمایش گذاشتند گفت: مردم ایران در این روزها با کمک های همه جانبه خود رزمندگان را در جبهه ها تنها نگذاشته و از آنها حمایت کردند.
وی مقابله و پیروزی با گروه های تروریستی مانند داعش را از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس ایران در برابر حوادث و بحران ها ایستادگی کرد و اکنون با تجربه ای وافر به مقابله با دشمنان می پردازد .
وی تفکر بسیجی را نسخه شفابخش کشور در هر زمینه‌ای بخصوص در زمینه اقتصادی دانست و گفت: برای مقابله با جنگ تمام عیار دشمن در این حوزه نیاز به تفکر بسیجی داریم.
انتهای پیام/غ

تفکر بسیجی را نسخه شفابخش کشور

 

برچسب‌ها:

نظر شما