شناسهٔ خبر: 28215075 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بوی اخراج شفر به مشام می رسد

ابوطالب بنی اسدی

صاحب‌خبر -

اختصاصی | باشگاه استقلال تهران در ارتباط با وینفرید شفر رفتارهای متناقضی را در این روزها از خود نشان داده است، رفتارهایی که در گذشته در نهایت موجب به اخراج سرمربیان این تیم شد! پس از شکست استقلال تهران در رقابت های آسیایی و روند این تیم برخلاف انتظارات در رقابت های لیگ برتر ایران، شایعاتی مبنی بر اخراج وینفرید شفر از سوی هیئت مدیره آبی های تهران در رسانه ها مطرح شد! چرا که این بار استقلالی ها سخت تر و تند تر از همیشه اعترضات خود را به گوش مدیران رسانده بودند و از سویی دیگر مدیریت استقلال چندان اعتقادی به کادر فنی خود نداشت!

این ماجرا باعث شد تا هیئت مدیره استقلال مدعی شود که هرگز چنین بحثی مطرح نبوده است! در حالی که در ادامه عباس ملکی عضو هیئت مدیره آبی ها رسما مدعی شده بود که به وینفرید شفر اولتیماتوم آخر را داده اند و برای او شرایط و انتظارات را شرح داده ایم تا او بداند در آینده چه اتفاقاتی ممکن است رقم بخورد!

پس از پیچیده شدن این شایعات در رسانه ها و بروز حواشی در تیم استقلال تهران و البته بد خلقی شفر در تمرینات آبی ها و اخطاری جدی به بازیکنان تیم خود مبنی بر کنارگذاشته شدن از لیست نهایی به هر دلیلی اعم از انضباطی و یا حواشی و .. بیانگر آن بود که اتفاقاتی در پشت پرده در حال رقم خوردن است.

حالا مهم ترین بحث در اردوی استقلال بقا و یا برکناری وینفرید شفر در آینده ای نزدیک است! زمزمه های این برکناری دهن به دهن از سوی هواداران و برخی پیشکسوتان باشگاه می چرخد و رسما در مصاحبه ها از صحت این ماجرا از مسئولین استقلال سوال پرسیده می شود که جواب های دو پهلوی مدیران این تیم تائید کننده در جریان بودن سیاست براندازی شفر است.

مدیران و اعضای هئیت مدیره استقلال این روزها تمام تمرکز خود را بر روی وینفرید شفر گذاشته اند تا بتوانند ذهن هواداران را گمراه کنند و تمام تقصیرات را بر گردن این مربی موفق بیاندازند! چرا که هواداران آبی ها از شفر رضایت نسبی دارند! این پروسه بسیار شبیه به ماجرای برکناری علیرضا منصوریان است و سخت بوی جدایی شفر به مشام می رسد..
منبع:ورزش 11

نظر شما