شناسهٔ خبر: 28210587 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

بوي اخراج شفر به مشام مي رسد!

اختصاصي | باشگاه استقلال تهران در ارتباط با وينفريد شفر رفتارهاي متناقضي را در اين روزها از خود نشان داده است، رفتارهايي که در گذشته در نهايت موجب به اخراج سرمربيان اين تيم شد!

صاحب‌خبر -

پس از شکست استقلال تهران در رقابت هاي آسيايي و روند اين تيم برخلاف انتظارات در رقابت هاي ليگ برتر ايران، شايعاتي مبني بر اخراج وينفريد شفر از سوي هيئت مديره آبي هاي تهران در رسانه ها مطرح شد! چرا که اين بار استقلالي ها سخت تر و تند تر از هميشه اعترضات خود را به گوش مديران رسانده بودند و از سويي ديگر مديريت استقلال چندان اعتقادي به کادر فني خود نداشت!

 

اين ماجرا باعث شد تا هيئت مديره استقلال مدعي شود که هرگز  چنين بحثي مطرح نبوده است! در حالي که در ادامه عباس ملکي عضو هيئت مديره آبي ها رسما مدعي شده بود که به وينفريد شفر اولتيماتوم آخر را داده اند و براي او شرايط و انتظارات را شرح داده ايم تا او بداند در آينده چه اتفاقاتي ممکن است رقم بخورد!

 

 

پس از پيچيده شدن اين شايعات در رسانه ها و بروز حواشي در تيم استقلال تهران و البته بد خلقي شفر در تمرينات آبي ها و اخطاري جدي به بازيکنان تيم خود مبني بر کنارگذاشته شدن از ليست نهايي به هر دليلي اعم از انضباطي و يا حواشي و .. بيانگر آن بود که اتفاقاتي در پشت پرده در حال رقم خوردن است.

 

حالا مهم ترين بحث در اردوي استقلال بقا و يا برکناري وينفريد شفر در آينده اي نزديک است! زمزمه هاي اين برکناري دهن به دهن از سوي هواداران و برخي پيشکسوتان باشگاه مي چرخد و رسما در مصاحبه ها از صحت اين ماجرا از مسئولين استقلال سوال پرسيده مي شود که جواب هاي دو پهلوي مديران اين تيم تائيد کننده در جريان بودن سياست براندازي شفر است.

 

 

مديران و اعضاي هئيت مديره استقلال اين روزها تمام تمرکز خود را بر روي وينفريد شفر گذاشته اند تا بتوانند ذهن هواداران را گمراه کنند و تمام تقصيرات را بر گردن اين مربي موفق بياندازند! چرا که هواداران آبي ها از شفر رضايت نسبي دارند! اين پروسه بسيار شبيه به ماجراي برکناري عليرضا منصوريان است و سخت بوي جدايي شفر به مشام مي رسد..

نظر شما