شناسهٔ خبر: 28120210 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

نهادهاي مالي

صاحب‌خبر -

 تشريح مشخصات تمبرها و سکه هاي يادبود نود سالگي بانک ملّي

بانک ملي - همزمان با نودمين سالگرد تاسيس بانک ملي ايران، از تمبرها و سکه هاي يادبود اين رويداد رونمايي شد.

به گزارش روابط عمومي بانک ملي ايران، چهار قطعه تمبر يادبود اين سالگرد منقش به عکس شعبه بازار تهران، ايوان جنوبي موزه بانک، شعبه تبريز و آرم نود سالگي بانک ملي ايران است. اين تمبرها با قيمت سه هزار ريال منتشر شده است.

همچنين سه قطعه از سکه هاي يادبود نودمين سالروز تاسيس بانک ملي ايران از جنس نقره و معرفي کننده سه خدمت «بله»، «بام» و «اپليکيشن 60» بانک ملي ايران و قطعه چهارم نشان دهنده آرم نود سالگي است. در طراحي اين نشانه با توجه به نود سالگي بانک از نقوش ايراني استفاده شده که نمادي از قدمت و تجربه است. نوع تايپ واژه «نود سالگي» نيز برگرفته از خطوط تاريخي ايراني است.استفاده از فرم دايره اي شکل آرم که نشانه پويايي و حرکت است، در اين نشانه سمبل خورشيد را مد نظر قرار داده است و طلوع آن را تداعي مي کند. در سمت راست آرم نود سالگي، ساقه درخت زيتون و در سمت چپ آن ساقه گندم ديده مي شود.

امکان افتتاح حساب اينترنتي حساب هاي قرض الحسنه پس انداز بانک سينا

بانک سينا - با توجه به زمان يک هفته اي تا پايان مهلت تعيين شده براي شرکت در قرعه کشي حساب هاي قرض الحسنه پس انداز بانک سينا، به منظور تسهيل دسترسي هموطنان، امکان افتتاح غيرحضوري حساب نيز فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومي بانک سينا، در حاليکه هموطنان براي بهره مندي از جوايز دومين جشنواره قرعه کشي حساب هاي قرض الحسنه پس انداز اين بانک، تا پايان شهريور ماه مهلت افتتاح حساب يا تکميل موجودي را دارند، اين امکان به صورت غيرحضوري و از طريق اينترنت بانک سينا نيز فراهم شده است.

بر اين اساس، کاربران اينترنت بانک سينا براي مشارکت در امر نيک قرض الحسنه و بهره مندي از جوايز قرعه کشي مي توانند به صورت اينترنتي و پس از ورود به اينترنت بانک اقدام به افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز کنند.

معاون شعب و توسعه بازاريابي بانک شهر خبر داد؛

حمايت از توليدکنندگان با هدف رفع موانع توليدات داخلي

بانک شهر - معاون شعب و توسعه بازاريابي بانک شهر گفت: در راستاي اشتغالزايي براي جوانان و تلاش براي رفع موانع توليدات داخلي، حمايت از توليدکنندگان و به خصوص توليدکنندگان جوان در دستور کار بانک شهر قرار دارد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومي، عيسي قهرماني چابک با تاکيد بر اهميت رفع موانع توليدات داخلي در شرايط اقتصادي کنوني اظهار کرد: در حال حاضر درصد قابل توجهي از جمعيت جوان کشور در سن اشتغال قرار دارند و در همين راستا ميتوان با حمايت از توليدکنندگان داخلي شهرهاي زمينه اشتغال جوانان در مختلف کشور را فراهم کرد.

وي حمايت از توليدکنندگان داخلي را شاه کليد اقتصاد مقاومتي عنوان کرد و افزود: قطعا حمايت از توليد کالاي با کيفيت داخلي، علاوه بر عزت اقتصادي پلي به سوي استقلال و عدم وابستگي کشور است.

انجام 105 پروژه حمايتي بانک صادرات در مناطق زلزله زده غرب کشور

بانک صادرات - دبير ستاد خيرين مدرسه‌ساز بانک صادرات ايران از اجراي 105 پروژه حمايتي اين بانک در مناطق زلزله‌زده غرب کشور خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومي ‌بانک صادرات ايران، حمدا... عظيمي ماسوله گفت: تا اوسط مهرماه سال جاري، 10 باب منزل مسکوني در سر پل ذهاب و 10 باب در منطقه ثلاث‌‌باباجاني که توسط خيرين بانک صادرات ايران شناخته شده است، به بهره‌برداري مي رسد.

وي افزود: از ديگر اقدامات صورت گرفته توسط بانک صادرات ايران در اين منطقه، مشارکت در ساخت سه مدرسه در سرپل ذهاب، مشارکت در لوله‌کشي فاضلاب دو روستا در ثلاث، مشارکت در بازسازي 24 باب منزل مسکوني آسيب‌ديده همکاران، ساخت مسجد در کجور و احداث مجتمع فرهنگي است که به‌ طور کلي در قالب 105 پروژه با جديت پيگيري مي‌شود.

دبير ستاد خيرين مدرسه‌ساز بانک صادرات ايران، با تاکيد بر اينکه کل بودجه پروژه‌هاي مذکور از محل کمک‌هاي مالي همکاران تأمين شده است، تصريح کرد: لازم مي‌دانم از تمامي همکاراني که با کمک‌هاي مالي خود، باعث سربلندي بانک صادرات ايران در اين امر خطير شدند کمال تشکر و قدرداني را داشته باشم و اميدوارم با همراهي آنها، بتوانيم در مناطق محروم کشور نيز حضور موثرتري داشته باشيم.

بازديد رئيس صندوق توسعه ملي و نمايندگان مجلس از پروژه هتل سيرجان

بانک گردشگري - رئيس هيات عامل صندوق توسعه ملي و رئيس کميسيون اقتصادي مجلس در پانزدهمين روز از شهريور ماه 97 از روند اجرايي پروژه مجموعه اقامتي-تجاري-تفريحي و گردشگري هتل سيرجان بازديد کردند.

به گزارش روابط عمومي بانک گردشگري، در اين بازديد «مرتضي شهيدزاده»، «محمدرضا پورابراهيمي» و هيئت همراه ضمن بازديد از فرايند ساخت اين پروژه، درباره وضعيت و ظرفيت هاي پروژه مذکور با مديران و کارشناسان حاضر در محل ديدار و گفت و گو کردند.

نظر شما