شناسهٔ خبر: 28124140 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

بانک و بیمه

صاحب‌خبر -

بانک اقتصاد نوین به مجمع می‌رود

مجمع عمومی بانک اقتصادنوین در هفته نخست مهر ماه برگزار خواهد شد.بنابر اطلاعیه بانک اقتصادنوین، به دلیل به حد نصاب نرسیدن جلسه مجمع عمومي عادي ساليانه (نوبت اول) در روز يک‌شنبه مورخه 31 تیرماه سال جاری، جلسه مجمع عمومي عادي بطور فوق‌العاده نوبت دوم (پس از نوبت اول مجمع عمومي عادي ساليانه) بانک اقتصادنوين (شرکت سهامي عام) براي بررسي عملکرد سال مالي منتهي به 1396.12.29 رأس ساعت 15 روز سه‌شنبه مورخ 1397.07.03 در محل مجموعه سالن‌هاي همايش‌ و مراسم صدرا، بـه نشاني تهران، خيابان ملاصدرا، خيابان شيخ بهايي جنوبي، جنب مسجد بقية ا... (عج)، سالن همايش‌هـاي صدرا؛ تشکيل مي‌شود.بانک اقتصادنوین در این اطلاعیه از کليه صاحبان محترم سهام بانک يا نمايندگان قانوني آنان دعوت کرده است، به منظور اخذ برگه ورود و حضور در جلسه مجمع عمومي مذکور؛ در يکي از روزهاي يک‌شنبه مورخ 1397.07.01 و دوشنبه مورخ 1397.07.02 از ساعت 8:30 صبح الي 15:30 با در دست داشتن مدارک مالکيت سهام يا مستندات نمايندگي / وکالت/ ولايت/ قيمومت و کارت شناسايي معتبر به امور سهامداران بانک، به نشاني تهران، خيابان آفريقا، بالاتر از چهارراه جهان کودک، نبش خيابان برادران شريفي، پلاک 2، طبقه دوم مراجعه کنند.

تشریح مشخصات تمبرها و سکه‌های یادبود
 بانک ملّی ایران

همزمان با نودمین سالگرد تاسیس بانک ملی ایران، از تمبرها و سکه‌های یادبود این رویداد رونمایی شد. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، چهار قطعه تمبر یادبود این سالگرد منقش به عکس شعبه بازار تهران، ایوان جنوبی موزه بانک، شعبه تبریز و آرم نود سالگی بانک ملی ایران است. این تمبرها با قیمت سه هزار ریال منتشر شده است. همچنین سه قطعه از سکه‌های یادبود نودمین سالروز تاسیس بانک ملی ایران از جنس نقره و معرفی کننده سه خدمت «بله»، «بام» و «اپلیکیشن 60» بانک ملی ایران و قطعه چهارم نشان دهنده آرم نود سالگی است. در طراحی این نشانه با توجه به نود سالگی بانک از نقوش ایرانی استفاده شده که نمادی از قدمت و تجربه است. نوع تایپ واژه «نود سالگی» نیز برگرفته از خطوط تاریخی ایرانی است.استفاده از فرم دایره ای شکل آرم که نشانه پویایی و حرکت است، در این نشانه سمبل خورشید را مد نظر قرار داده است و طلوع آن را تداعی می‌کند. در سمت راست آرم نود سالگی، ساقه درخت زیتون و در سمت چپ آن ساقه گندم دیده می‌شود.پشت همه سکه‌ها نیز تصویری از ساختمان موزه بانک ملی ایران نقش بسته است. این بنا در دو طبقه ساخته شده است. در این تصویر، ایوان جنوبی موزه بانک با چهار ستون عظیم سنگی و سرستون‌های گاو شاخدار مربوط به دوره باستان و تزئینات خاص معماری هخامنشی به چشم می‌خورد. 

انجام ١٠٥ پروژه حمایتی بانک صادرات ایران 
در مناطق زلزله زده غرب کشور

دبیر ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران از اجرای ١٠٥ پروژه حمایتی این بانک در مناطق زلزله‌زده غرب کشور خبر داد.به گزارش روابط‌عمومی ‌بانک صادرات ایران، حمدا... عظیمی ماسوله گفت: تا اوسط مهرماه سال جاری، ١٠ باب منزل مسکونی در سر پل ذهاب و ١٠ باب در منطقه ثلاث‌‌باباجانی که توسط خیرین بانک صادرات ایران شاخته شده است، به بهره‌برداری می‌رسد.وی افزود: از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط بانک صادرات ایران در این منطقه، مشارکت در ساخت سه مدرسه در سرپل ذهاب، مشارکت در لوله‌کشی فاضلاب دو روستا در ثلاث، مشارکت در بازسازی ٢٤ باب منزل مسکونی آسیب‌دیده همکاران، ساخت مسجد در کجور و احداث مجتمع فرهنگی است که به‌ طور کلی در قالب  ١٠٥ پروژه با جدیت پیگیری می‌شود.دبیر ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران، با تاکید بر اینکه کل بودجه پروژه‌های مذکور از محل کمک‌های مالی همکاران تأمین شده است، تصریح کرد: لازم می‌دانم از تمامی همکارانی که با کمک‌های مالی خود، باعث سربلندی بانک صادرات ایران در این امر خطیر شدند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم و امیدوارم با همراهی آنها، بتوانیم در مناطق محروم کشور نیز حضور موثرتری داشته باشیم.

نظر شما