شناسهٔ خبر: 27548499 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت جهاد کشاورزی | لینک خبر

توزیع میوه از 25 اسفندماه سالجاری در استان قزوین آغاز می شود /سیب 2500 پرتقال 1800 تومان

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین، مهندس فاطمه خمسه با اعلام این خبر افزود : به منظور تنظیم بازار میوه شب عید و کنترل قیمت بازار و همچنین رفاه حال شهروندان استان توزیع میوه از 25 اسفند ماه در سطح شهرستانهای استان و از 26 اسفند ماه سالجاری در شهر قزوین اجرا می شود .

وی اظهار داشت : در حال حاضر 87 غرفه در سطح استان میوه شب عید مردم استان را توزیع می کنند .

خمسه اضافه کرد: از این تعداد غرفه ؛ 38 غرفه در سطح شهرستان قزوین و حومه 8 غرفه در آبیک ،   7 غرفه در آوج ،   10 غرفه در بوئین زهرا ، 13 غرفه در البرز و 11 غرفه در شهرستان تاکستان جانمایی شده است .

به گفته ی وی ؛ سیب سفید و قرمز با قیمت 2 هزارو 500 تومان و پرتقال با قیمت یک هزار و 800 تومان در سطح استان عرضه و توزیع می شود .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه امسال 1000 تن پرتقال و 500 تن سیب برای شب عید در سردخانه های استان ذخیره سازی شده است گفت : میوه به اندازه کافی ذخیره سازی شده و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد .

خمسه تصریح کرد : شهروندان استان برای تهیه میوه مورد نیاز خود می توانند به غرفه های جانمایی شده در سطح استان که با نصب بنر مشخص شده مراجعه کنند .

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین یاد آور شد : به منظور حمایت از مصرف کننده در زمان خرید محصول وزن سبدهای میوه از کل وزن میوه کسر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد : بازرسان ویژه سازمان جهادکشاورزی ، صنعت و معدن ، تعاون روستایی و تعزیرات حکومتی از ابتدای اجرای طرح بر نحوه توزیع میوه ایام پایانی سال نظارت دارند.

این مقام مسئول از شهروندان استان خواست : در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه توزیع و قیمت می توانند با شماره 124 تماس بگیرند .

نظر شما