شناسهٔ خبر: 24620267 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

توزیع میوه از ۲۵ اسفندماه سالجاری در استان قزوین آغاز می شود

قزوین- رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت : در راستای تنظیم بازار میوه ایام پایانی سال توزیع میوه از ۲۵ اسفند ماه سالجاری در استان آغاز می شود .

صاحب‌خبر -

فاطمه خمسه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بمنظور تنظیم بازار میوه شب عید و کنترل قیمت بازار و همچنین رفاه حال شهروندان استان توزیع میوه از ۲۵ اسفند ماه در سطح شهرستانهای استان و از ۲۶ اسفند ماه سالجاری در شهر قزوین اجرا می شود.

وی افزود: در حال حاضر ۸۷ غرفه در سطح استان میوه شب عید مردم استان را توزیع می کنند.

خمسه اضافه کرد: از این تعداد غرفه؛ ۳۸ غرفه در سطح شهرستان قزوین و حومه ۸ غرفه در آبیک،  ۷ غرفه در آوج، ۱۰ غرفه در بوئین زهرا، ۱۳ غرفه در البرز و ۱۱ غرفه در شهرستان تاکستان جانمایی شده است.

به گفته ی وی؛ سیب سفید و قرمز با قیمت ۲ هزارو ۵۰۰ تومان و پرتقال با قیمت یک هزار و ۸۰۰ تومان در سطح استان عرضه و توزیع  می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه امسال ۱۰۰۰ تن پرتقال و ۵۰۰ تن سیب برای شب عید در سردخانه های استان ذخیره سازی شده است گفت : میوه به اندازه کافی ذخیره سازی شده و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

خمسه تصریح کرد: شهروندان استان برای تهیه میوه مورد نیاز خود می توانند به غرفه های جانمایی شده در سطح استان که با نصب بنر مشخص شده مراجعه کنند.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین یاد آور شد : به منظور حمایت از مصرف کننده در زمان خرید محصول وزن سبدهای میوه از کل وزن میوه کسر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: بازرسان ویژه سازمان جهادکشاورزی، صنعت و معدن، تعاون روستایی و تعزیرات حکومتی از ابتدای اجرای طرح بر نحوه توزیع میوه ایام پایانی سال نظارت  دارند.

این مقام مسئول از شهروندان استان خواست: در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه توزیع و قیمت  می توانند با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

نظر شما