شناسهٔ خبر: 27536254 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری یکصد برنامه در دهه امامت در آذربایجان شرقی

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر آذربایجان شرقی از برگزاری بیش از یکصد برنامه متنوع فرهنگی به مناسبت دهه امامت و ولایت در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، حجت الاسلام کاملی فر در نشستی خبری گفت : برنامه های این دهه این دهه با شعار "لبیک یا رسول الله "از روز عرفه آغاز می شود .
برگزاری بیش از یکصد برنامه در دهه امامت و ولایت در آذربایجان شرقیوی برگزاری همایش های مختلف ، بازسازی واقعه غدیر در 10 نقطه تبریز و برخی شهرهای استان ، ارائه خدمات رایگان پزشکی به محرومان، رسیدگی به ایتام و نیازمندان، تجلیل از سادات، برگزاری مراسم استانی شب شعر غدیر، اعزام مبلغ به دانشگاه ها و مدارس و برگزاری برنامه کتابت خطبه غدیررا از جمله برنامه های این دهه در استان اعلام کرد.
دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر آذربایجان شرقی از غدیر به عنوان محور اتحاد و وحدت جهان اسلام یاد کرد و افزود: بنیاد غدیر به عنوان سیاست گذار و هدایت کننده، سعی دارد با هماهنگی سایر ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی جهت دهی معنوی و اجتماعی به برنامه های دهه ولایت و امامت بدهد.
حجت الاسلام کاملی فر در خصوص اهداف این بنیاد نیز گفت: تقویت نهضت نرم افزاری، مقابله با جنگ نرم دشمن، ترویج نهج البلاغه در جامعه، تلاش در جهت ترویج فرهنگ علوی و ترویج مفاهیم خطبه غدیر از جمله سیاست های این بنیاد است.

دهه ولایت و امامت از ۳۱ مرداد همزمان با عید سعید قربان آغاز می شود و تا ۱۰ شهریور مصادف با ولادت امام موسی کاظم(ع) ادامه می یابد.

نظر شما