شناسهٔ خبر: 27544228 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

یکصد برنامه در دهه امامت در آذربایجان شرقی برگزارمی شود

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر آذربایجان شرقی ،از برگزاری بیش از یکصد برنامه متنوع فرهنگی به مناسبت دهه امامت و ولایت در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

برگزاری یکصد برنامه در دهه امامت در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام کاملی فر دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر آذربایجان شرقی،در نشستی خبری گفت : برنامه های  این دهه با شعار "لبیک یا رسول الله "از روز عرفه آغاز می شود .


وی برگزاری همایش های مختلف ، بازسازی واقعه غدیر در 10 نقطه تبریز و برخی شهرهای استان ، ارائه خدمات رایگان پزشکی به محرومان، رسیدگی به ایتام و نیازمندان، تجلیل از سادات، برگزاری مراسم استانی شب شعر غدیر، اعزام مبلغ به دانشگاه ها و مدارس و برگزاری برنامه کتابت خطبه غدیررا از جمله برنامه های این دهه در استان اعلام کرد.


دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر آذربایجان شرقی از غدیر به عنوان محور اتحاد و وحدت جهان اسلام یاد کرد و افزود: بنیاد غدیر به عنوان سیاست گذار و هدایت کننده، سعی دارد با هماهنگی سایر ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی جهت دهی معنوی و اجتماعی به برنامه های دهه ولایت و امامت بدهد.


حجت الاسلام کاملی فر در خصوص اهداف این بنیاد نیز گفت: تقویت نهضت نرم افزاری، مقابله با جنگ نرم دشمن، ترویج نهج البلاغه در جامعه، تلاش در جهت ترویج فرهنگ علوی و ترویج مفاهیم خطبه غدیر از جمله سیاست های این بنیاد است.

 

دهه ولایت و امامت از ۳۱ مرداد همزمان با عید سعید قربان آغاز می شود و تا ۱۰ شهریور مصادف با ولادت امام موسی کاظم(ع) ادامه می یابد.

 

انتهای پیام/

 

برگزاری یکصد برنامه در دهه امامت در آذربایجان شرقی

برچسب‌ها:

نظر شما