شناسهٔ خبر: 27533500 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ارسال کمکهای غذایی و دارویی کردهای تحت حمایت آمریکا به داعش

یک روزنامه سوری اعلام کرد که گروه موسوم به «نیروهای دموکرات سوریه» تحت حمایت آمریکا در ادامه کمک های خود به داعش ۳۰ کامیون مواد غذایی برای این گروه تروریستی در جنوب شرق دیرالزور فرستادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العالم، گروه موسوم به «نیروهای دموکرات سوریه» که بیشتر عناصر آن کُرد هستند و تحت الحمایه آمریکا قرار دارند، در حال امدادرسانی به گروه تروریستی داعش است.

روزنامه الوطن سوریه امروز (دوشنبه) اعلام کرد که نیروهای کُرد ۳۰ کامیون حامل مواد غذایی و پزشکی را وارد شهر «الشعفه» واقع در جنوب شرق استان دیرالزور کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند که بیشتر این مواد غذایی و دارویی به انبارهای داعش می‌رود و این کامیونها یا متعلق به سرکرده‌های نیروهای دموکرات است یا متعلق به تجار تحت حمایت آنان.

این نخستین باری نیست که کُردهای تحت حمایت واشنگتن از داعش حمایت می‌کنند. پایگاه خبری العهد لبنان هفته پیش گزارش مشابهی درباره کمکهای غذایی کُردها به داعش منتشر کرده بود.

العهد گزارش داد که ۱۳ کامیون حامل مواد غذایی وارد مناطق تحت اشغال داعش در الشعفه و شهرک‌های «السوسه و هجین» در حومه جنوب شرق دیرالزور شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما