شناسهٔ خبر: 27530489 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

خودکفایی در صنایع دفاعی نیاز اساسی کشور است

حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه صنایع دفاعی کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیشرفت های غیرقابل تصوری داشته، گفت: ما بعد از انقلاب در عرصه تجهیزات نظامی توانسته ایم در بسیاری از زمینه ها به خودکفایی برسیم و در آینده ای نه چندان دور در این عرصه به مرجعیت منطقه ای دست پیدا خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، صبح امروز در آستانه روز صنعت دفاعی در 31 مرداد ماه، جمعی از اعضای مجموعه وزارت دفاع در استان بوشهر با حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در این نشست ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای وزارت دفاع، اظهار داشت: قطعا یک نظام، بخش زیادی از اقتدار ملی خود را مدیون نیروهای مسلح و صنعت دفاعی آن است.

وی افزود: اگر یک کشور در عرصه صنعت دفاعی خودکفا و پیشرفته باشد قطعا بر توان دفاعی آن کشور و بر اقتدار ملی و بین المللی آن افزوده خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تأکید بر خودکفایی در این عرصه، تصریح کرد: در این فضای تهدید و تحریم، باید به صنایع دفاعی خود توجه ویژه ای داشته باشیم و به تجهیزات فوق روز دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه صنایع دفاعی کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیشرفت های غیرقابل تصوری داشته، افزود: ما بعد از انقلاب در عرصه تجهیزات نظامی توانسته ایم در بسیاری از زمینه ها به خودکفایی برسیم و در آینده ای نه چندان دور در این عرصه به مرجعیت منطقه ای دست پیدا خواهیم کرد.

نظر شما