شناسهٔ خبر: 27530460 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

بیگلری:

تعلل و بدعهدی در اجرای طرح پیله‌وری در مناطق مرزی/بخشی از کارت‌های الکترونیکی به پیله‌وران سقز داده نشده است

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، گفت: بخشی از کارت‌های الکترونیکی تاکنون به مردم سقز داده نشده است، همچنین بخش زیادی از این کارت‌ها غیر فعال بوده و پولی به کارت آنها واریز نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

محسن بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، در رابطه با آخرین وضعیت کولبران در مرز بانه و سقز گفت: با برچیده شدن بساط کولبری و جایگزین شدن پیله‌وری مردم این مناطق وارد مسیر دیگری شدند. مقرر شد مرزنشینان تا شعاع ۲۰ کیلومتری نوار مرزی با  بارگذاری اطلاعات خود در سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت، کارت الکترونیکی دریافت کنند.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سامانه پیله‌وری گفت: مقرر شد خدمات تخفیف تعرفه گمرکی به ازای هر نفر مبلغی در هر ماه واریز شود که در این راستا مردم بانه و سقز با بدعهدی‌هایی از سوی مسئولان مواجه شدند.

وی با انتقاد از بد‌عهدی‌های صورت گرفته توسط برخی از مسئولین گفت: بخشی از کارت‌های الکترونیکی به مردم سقز داده نشد است، همچنین بخش زیادی از کارت‌های مرزنشینان غیر فعال بوده و پولی برای آنها واریز نمی‌شود. از طرفی قرار بود تمام روستاهای شهر بانه جزو دریافت کنندگان کارت باشند که متاسفانه بخشی از روستا‌ها از این لیست حذف شدند.

عضو هیت رییسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مشکلات مردم در روز‌های اخیر گفت: در حال حاضر بسیاری از تجار بانه‌ای گله‌مند هستند، هر روزی به بهانه‌ای برای مردم مشکلی بوجود می‌آید، که باید به آن رسیدگی شود./

پایان پیام

نظر شما