شناسهٔ خبر: 27424504 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

يک استقلالي خشن‌ترين بازيکن ليگ شد

مدافع تيم فوتبال استقلال سومين کارت زرد خود را در سومين ديداري که براي اين تيم انجام داد گرفت تا عملا خشن‌ترين بازيکن ليگ باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار روزنامه نود ، در حالي تيم استقلال چهارمين ديدار خود در ليگ برتر را با شکست پشت سر گذاشت که محمد دانشگر براي سومين بار با پيراهن اين تيم در اين مسابقات حضور پيدا کرد. دانشگر تنها يک بازي آبي پوشان را از دست داده که دليل آن هم محروميت به جهت دريافت کارت قرمز بوده است.

دانشگر در سه ديداري که براي استقلال انجام داد، با دريافت 3 کارت زرد و يک کارت قرمز پر کارت ترين بازيکن اين تيم شد. وي که اولين سال حضورش در بين آبي پوشان را سپري مي کند تنها در اولين بازي اين تيم در هفته نخست برابر پيکان کارت نگرفت. 

دانشگر در هفته دوم و در ديداري که آبي پوشان در فولاد شهر مقابل ذوب آهن انجام دادند  دو بار از داور کارت زرد گرفت و بعد از دريافت دومين کارت زرد با کارت قرمز روبرو شد تا اولين بازيکن اخراجي فصل آبي پوشان باشد.

وي ديدار هفته سوم را به دليل محروميت از دست داد و در هفته چهارم نيز مقابل پارس جنوبي جم اخطار گرفت تا با 3 کارت زرد و يک کارت قرمز هم خشن ترين بازيکن استقلال در پايان هفته چهارم باشد و هم اين عنوان را در ليگ به خود اختصاص داده باشد.

شاگردان وينفرد شفر در هفته چهارم رقابتهاي ليگ برتر در شهر جم مقابل پارس جنوبي به ميدان رفتند که در اين بازي با يک گل مغلوب ميزبان خود شدند. در اين بازي به جز محمد دانشگر، علي کريمي نيز با کارت زرد داور جريمه شد که اين اولين اخطار اين بازيکن با پيراهن استقلال بود.

نظر شما