شناسهٔ خبر: 27424054 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

یک استقلالی خشن‌ترین بازیکن لیگ شد

مدافع تیم فوتبال استقلال سومین کارت زرد خود را در سومین دیداری که برای این تیم انجام داد گرفت تا عملا خشن‌ترین بازیکن لیگ باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مهر، در حالی تیم استقلال چهارمین دیدار خود در لیگ برتر را با شکست پشت سر گذاشت که محمد دانشگر برای سومین بار با پیراهن این تیم در این مسابقات حضور پیدا کرد. دانشگر تنها یک بازی آبی پوشان را از دست داده که دلیل آن هم محرومیت به جهت دریافت کارت قرمز بوده است.

دانشگر در سه دیداری که برای استقلال انجام داد، با دریافت ۳ کارت زرد و یک کارت قرمز پر کارت ترین بازیکن این تیم شد. وی که اولین سال حضورش در بین آبی پوشان را سپری می کند تنها در اولین بازی این تیم در هفته نخست برابر پیکان کارت نگرفت.

دانشگر در هفته دوم و در دیداری که آبی پوشان در فولاد شهر مقابل ذوب آهن انجام دادند دو بار از داور کارت زرد گرفت و بعد از دریافت دومین کارت زرد با کارت قرمز روبرو شد تا اولین بازیکن اخراجی فصل آبی پوشان باشد.

وی دیدار هفته سوم را به دلیل محرومیت از دست داد و در هفته چهارم نیز مقابل پارس جنوبی جم اخطار گرفت تا با ۳ کارت زرد و یک کارت قرمز هم خشن ترین بازیکن استقلال در پایان هفته چهارم باشد و هم این عنوان را در لیگ به خود اختصاص داده باشد.

شاگردان وینفرد شفر در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر در شهر جم مقابل پارس جنوبی به میدان رفتند که در این بازی با یک گل مغلوب میزبان خود شدند. در این بازی به جز محمد دانشگر، علی کریمی نیز با کارت زرد داور جریمه شد که این اولین اخطار این بازیکن با پیراهن استقلال بود.

نظر شما