شناسهٔ خبر: 27410099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز:

احداث تصفیه‌خانه شهرک صنعتی نظرآباد ضروری است

نظرآباد - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز بر ضرورت احداث تصفیه‌خانه شهرک صنعتی نظرآباد تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جهانگیر شاهمرادی پیش از ظهر پنجشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که دریکی از شهرک‌های صنعتی استان برگزار شد، اظهار کرد: هجمه‌های دشمنان نشان می‌دهد که باید برای توسعه اقتصادی عزمی جدی داشته باشیم.

وی در ادامه شاغلان حوزه صنعت را سربازان جبهه اقتصاد خواند و گفت: ظرفیت‌های صنعتی استان البرز بر کسی پوشیده نیست. باید همه برای توسعه پایدار تلاش کنیم.

رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان البرز با تأکید بر اینکه پنجاه و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در حال برگزاری است، گفت: به‌طور متوسط هر دو روز یک‌بار جلسه‌ای با محوریت ایجاد فرصت‌های شغلی برگزارشده که بیشتر از ۹۰ درصد این جلسات با حضور استاندار بوده است.

شاهمرادی تأکید کرد: برای جلوگیری از آسیب حوزه صنعت باید چرخ تولید کارخانه‌ها بچرخد، این مهم جز با برداشتن موانع از سر راه تولیدکنندگان میسر نمی‌شود.

وی به هماهنگی مطلوب بخش خصوصی با شهرک‌های صنعتی استان اشاره کرد و گفت: هماهنگی میان بخش خصوصی و حوزه صنعت در البرز بسیار مطلوب است، و این مهم برای توسعه صنعت از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز به راه‌اندازی تصفیه‌خانه شهرک صنعتی نظرآباد اشاره کرد و افزود: از رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان می‌خواهیم برای تخصیص اعتبار برای احداث این تصفیه‌خانه مساعدت لازم را داشته باشد.

شاهمرادی در بخش دیگری از متولیان آب در استان خواست اجازه حفر چاه آب ۱۰ لیتر بر ثانیه را به یکی از واحدهای صنعتی شهرک نظرآباد بدهند.

وی با اشاره به نیاز یکی از واحدهای صنعتی نظرآباد به زمین، گفت: ۸۰۰ متر زمین برای توسعه کارخانه نیاز این واحد صنعتی است امیدواریم با تخصیص زمین فرصت‌های شغلی جدید ایجاد شود.

نظر شما