شناسهٔ خبر: 27412422 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مجوز ساخت ویلا در استان البرز صادر نمی‌شود

R41451/P41362/S6,50/CT11

استاند ار البرز با بیان اینکه ساخت ویلای گردشگری در این استان جزو اولویت‌ها نیست، گفت: مجوز ساخت ویلا در البرز صادر نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمد علی نجفی صبح امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در شهرک صنعتی  نظرآباد برگزار شد، اظهار داشت: استان البرز و شهرستان نظرآباد از ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه صنعت برخوردار است.

وی با بیان اینکه جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید به صنعتگران برای رفع مشکل کمک کند، افزود: جلسات برگزار شده برای رفع مشکل صنایع در استان اگر بدون نتیجه باشد قابل قبول نیست بلکه همه موظف هستیم برای رفع مشکلات بخش خصوصی در جلسات تلاش کنیم.

استاندار البرز با بیان اینکه تمام ادارات باید برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش کنند سبب رونق در  اقتصاد باشیم،  عنوان کرد: در  پسابرجام اتفاقات بسیار خوبی افتاده است که می‌توان به راه اندازی ظرفیت های فرودگاه پیام اشاره کرد.

نجفی با اشاره به اینکه 500 میلیارد تومان از تولیدات محصولات تولیدی در استان البرز از ظریق فرودگاه پیام صادر می‌شود، بیان کرد: هزار نفر در این مجموعه به صورت مستقیم مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه  بزرگترین واحدهای تولیدی کشور در شهرک صنعتی نظرآباد هستند، تصریح کرد: امیدواریم با اثبات نظام ارزی  بتوانیم مشکلات موجود را برطرف کنیم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه بیش از سه درصد آب شرب توسط صنعت مصرف می‌شود که از سایر بخش‌ها بیشتر است، افزود: مصرف آب و برق در ایران بیش از 2.5 برابر کشورهای اروپایی است.

استاندار البرز با اشاره به اینکه باید  از چاه‌های غیرمجازی که استفاده می شوند برخورد جدی می‌شود، عنوان کرد: ما با توجه به شرایط موجود اجازه ویلاسازی در هیچ یک از مناطق البرز را نمی‌دهیم و حتی اگر ساخت  ویلاها در حوزه گردشگری باشد در اولویت ما نیست.

 جهانگیر شاهمرادی رئیس سازمان صنعت،معدن  تجارت استان البرز در این جلسه اظهار داشت: در حال حاضر در تمام دنیا جنگ اقتصادی وجود دارد و امروز کسانی که در راس صنعت هستند همانند سربازان جبهه اقتصادی هستند که باید در این حوزه قوی ظاهر شوند.

وی افزود: ما تدابیر ویژه ای برای آسیب‌های دشمنان ایجاد کرده ایم و در این شرایط  حساس باید هوشیار عمل کنیم تاخدشه ای به کشور وارد نشود.

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان البرز، عنوان کرد: بخش دولتی خود را آمیخته با بخش خصوصی میبیند و سعی دارد مشکلات بخش صنعت را مرتفع کند.

وی با بیان اینکه استان البرز در زمینه حضور نشان‌های تجاری و شرکت‌های بزرگ در کشور حرف برای گفتن دارد،تصریح کرد: شهرک‌های  خصوصی استان البرز  یک برند در کشور است.

شاهمرادی با بیان اینکه در مورد بحث تصفیه خانه شهرک صنعتی  نظراباد در سال گذشته اعتبارات خوبی از  سازمان بودجه به آن اختصاص  داده شد،تصریح کرد:  موفق به  رفع مشکل تصفیه خانه نظرآباد نشدیم.

وی ادامه داد: درحال حاضر مشکل آب شهرک صنعتی نظراباد تا حدودی حل شده  و باید برای استفاده از پس آب‌ها و تصفیه آن اعتبارات کافی برای تصفیه خانه شهرک تخصیص یابد.

انتهای پیام/ ز

نظر شما