شناسهٔ خبر: 27390164 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

طرح ترویج نذر دیه در اردبیل به تصویب رسید

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: در راستای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در ایام محرم و صفر طرح ترویج نذر دیه در جلسه ستاد دیه استان اردبیل به تصویب رسید.

صاحب‌خبر -

کریم الله محبوبی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه ستاد دیه با یاری خیرین و یاوران ستاد دیه موفق به آزاد سازی بیش از 82 نفر در سال گذشته شده است اظهار داشت: این ستاد با تامین اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان اقدام به آزاد سازی متهمین مالی و جرایم غیر عمد استان اردبیل کرده است.

وی همچمین از برگزاری پنجمین جشن ستاد دیه با حضور مسئولین ادارات و خیرین سراسر کشور خبر داد و افزود:ستاد دیه استان اردبیل در راستای آزاد سازی زندانیان در نظر دارد همزمان با ایام محرم و صفر 72 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد را با یاری مردم و خیرین آزاد کند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل تصریح کرد: براساس این طرح مردم و خیرین محلات شش گانه استان اردبیل ضمن آگاه سازی و فرهنگ سازی این نذر در بین اقشار مختلف مردم با تشکیل ستادهای (یک مسجد آزاد سازی یک زندانی) به یاری ستاد دیه استان خواهند یافت.

انتهای پیام/ح

72 زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل آزاد می شوند

نظر شما