شناسهٔ خبر: 27370496 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۳ تن کالای اختکار شده در نهاوند کشف شد

R41405/P1377/S6,75/CT11

️ فرمانده انتظامی نهاوند با بیان اینکه در اجرای طرح برخورد با صنوف متخلف ۳ هزار و ۲۲۰ نخ سیگار قاچاق جمع‌آوری شد، گفت: ۱۳ تن کالای احتکار شده در یکی از مناطق نهاوند نیز کشف و ضبط شد.

صاحب‌خبر -

️به گزارش خبرگزاری تسنیم از نهاوند سرهنگ شااحمد ساکی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عوامل پلیس اطلاعات شهرستان نهاوند با همکاری بازرسان اداره صنعت و معدن نهاوند نسبت به اجرای طرح مشترک و کنترل تعدادی از واحدهای صنفی اقدام کردند.

️وی تصریح کرد: طی بازررسی به عمل آمده از واحدهای صنفی ضمن پلمب هفت باب مغازه به علت عدم رعایت ضوابط انتظامی و تخلفات رویت شده از یکی از مغازه‌ها، تعداد سه هزار و 220 نخ سیگار قاچاق کشف شد.

️ساکی افزود: متهم این پرونده به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف 13 تن کالای احتکار شده در نهاوند

وی در ادامه از کشف 13 تن کالای احتکار شده در یکی از مناطق نهاوند خبر داد و عنوان کرد: این کالاها شامل برنج، روغن، قند و شکر و مقداری اقلام دیگر است که با تلاش اکیپ‌های نظارتی اداره صنعت و معدن و همکاری نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی و با دستور مقام قضائی کشف شد.

ساکی تاکید کرد: پرونده احتکار تشکیل‌ شده این واحد صنفی جهت بررسی بیشتر به مسئولان قضایی شهرستان ارجاع داده  شده است.

فرمانده انتظامی نهاوند ضمن تاکید بر این‌که با محتکران و گران فروشان برخورد جدی خواهد شد، افزود: از مردم تقاضا داریم که هرگونه احتکار را به سامانه 124، پلیس 110 و یا شماره 113  سربازان گمنام امام زمان(عج) اطلاع دهند.

انتهای پیام/ش

نظر شما