شناسهٔ خبر: 26872827 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار مرکزی:

نقش موثر احزاب در ایجاد وفاق ملی مورد توجه فعالان حزبی قرار گیرد

اراک- استاندار مرکزی گفت: شرایط اقتصادی، سیاسی و امنیتی کشور به گونه ای است که بیش از هر زمان دیگر نیاز به انسجام، وفاق و همدلی داریم و در واقع نوک پیکان این انسجام، احزاب هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح خانه احزاب استان مرکزی که  با حضور نایب رئیس خانه احزاب کشور در اراک برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد خانه احزاب از زمانی که در استان شروع به کار کردم در دستور کار قرار داشت تا سرانجام با تلاش فعالان سیاسی استان مرکزی امروز خانه احزاب استان با حضور نایب رئیس خانه احزاب کشور افتتاح شد و حرکت تاثیر گذاری در سرنوشت سیاسی استان مرکزی رقم خورد.

وی افزود: امروز شرایط کشور به گونه ای پیش می رود که همبستگی و همفکری همه فعالان بخش های مختلف را می طلبد و خانه احزاب می تواند بیش از پیش به این روند همفکری و همدلی کمک کند.

آقازاده خاطر نشان کرد: اگرچه طی ۴۰ سال عمر انقلاب، ثابت شده هر زمانی که کشور نیاز به وحدت و حضور همه گروها داشته، تمام گروهای مردمی، سیاسی و... بدون شک و تردید برای دفاع از کیان و ارزش های انقلاب اسلامی با همه توان به صحنه آمدند، اما امروز این نیاز بیشتر احساس می شود.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: اگر نظام جمهوری اسلامی امروز چه در درون و چه در خارج از مرزها صاحب اقتدار و صلابت شده است، به واسطه همین انسجام و تحکیم بین همه گروه ها و احزاب و یکصدا شدن در پیگیری اهداف مقدس انقلاب اسلامی است و نوک پیکان این انسجام در واقع فعالیت احزاب است.

وی ادامه داد: در سنوات گذشته به خصوص طی یک سال گذشته گروه های سیاسی در استان مرکزی، فعالیت های قابل قبولی داشته اند. همزیستی، وحدت و از همه مهم تر تحمل یکدیگر در کار حزبی اوج فهم سیاسی است که فعالان سیاسی استان به آن رسیده اند، لذا در عین حالی که با هم اختلاف نظر دارند یکدیگر را تحمل می کنند.

آقازاده عنوان کرد: تاریخ سیاسی استان مرکزی موید همین است که گروه های مختلف در کمال شعور سیاسی و فهم بالای سیاسی، الفبای مردم سالاری و دموکراسی و حکومت مردم بر مردم را به خوبی درک می کنند، این اوج اقتدار سیاسی برای یک نظام مردم سالار است.

نظر شما