شناسهٔ خبر: 26863422 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهرکرد میزبان جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های کشور

نوزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های سراسر کشور از هشتم تا دهم مرداد به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

شهرکرد میزبان جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های کشوربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری؛ معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: این جشنواره در 12 رشته تولید برنامه‌های تلویزیونی، سینما، نمایش، گرافیک، فتوگرافیک، معماری داخلی، طراحی و دوخت، صنایع دستی گرایش فرش، نقاشی، پویا نمایی(انیمیشن)، صنایع چوب و مبلمان برگزار می شود.
حشمت‌الله تیرگیر افزود: هر رشته زمینه خاص خود را دارد و رشته‌های صنایع دستی گرایش فرش و معماری داخلی برای نخستین بار در جشنواره لحاظ شدند.
وی گفت: این جشنواره با حضور دانش‌آموزان دختر و پسر هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در سه هنرستان نواحی یک و دو آموزش و پرورش برگزار می‌شود.
تیرگیر افزود: ارتقای سطح کیفی آموزش های علمی و عملی هنرجویان، ارائه آموزش های تخصصی، ایجاد انگیزه لازم برای جذب و هدایت و راهنمایی استعداد ها و فعالیت های دانش آموزان، معرفی توانمندی های استان در زمینه هنرستان های فنی و حرفه ای و سوق دادن دانش آموزان به سمت رشته های فنی از اهداف این جشنواره است.

نظر شما