شناسهٔ خبر: 26881926 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

چهارمحال و بختیاری میزبان نوزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی هنرستان‌های کشور

روزنامه جوان

نوزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی هنرستان‌های سراسر کشور از هشتم مرداد در ۱۲ رشته و ۴۱ زمینه به میزبانی استان برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: رشته‌هایی مانند تولید برنامه‌های تلویزیونی، سینما، نمایش، گرافیک، فتوگرافیک، معماری داخلی، طراحی و دوخت، صنایع دستی گرایش فرش، نقاشی، پویانمایی (انیمیشن)، صنایع چوب و مبلمان از رشته‌های این جشنواره هستند.
حشمت‌الله تیرگیر افزود: هر رشته زمینه خاص خود را دارد و رشته‌های صنایع دستی گرایش فرش و معماری داخلی برای نخستین بار در جشنواره لحاظ شدند.
وی ادامه داد: این جشنواره هشتم مرداد آغاز می‌شود و ۱۰ مرداد به پایان می‌رسد که در سه هنرستان در مرکز استان در نواحی یک و دو آموزش و پرورش برگزار می‌شود.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: این مسابقات با حضور دانش‌آموزان دختر و پسر هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور برگزار خواهد شد.
تیرگیر افزود: آثار ارسال شده به هنرستان‌های کشور پس از ارزیابی در مرحله استانی وارد مرحله کشوری شدند که داوران به صورت الکترونیکی ارزیابی را انجام دادند و طرح‌های منتخب، برای حضور به این جشنواره ارسال شده است.
به گفته تیرگیر، از ۳۲ استان کشور، ۲۶ استان طرح‌های خود را ارسال کردند و یک نمایشگاه از آثار نیز برپا خواهد شد.

نظر شما