شناسهٔ خبر: 26837705 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

بامداد امشب رخ داد؛

سه مصدوم در حادثه برخورد پژو با تیر برق در جاده تبریز آذرشهر

نصر: بامداد امشب یک دستگاه خودرو پژو به شدت با تیر برق میانی جاده برخورد کرده و موجب مصدومیت راننده و 2 سرنشین آن شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، آتش پاد داوود طالب نژاد مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در این باره اظهار کرد؛ بامداد امشب با اعلام وقوع این حادثه در جاده تبریز - آذرشهر سریعا گروه امداد و نجات تصادفات جاده ای ایستگاه شماره 14 به فرماندهی محمدی جهت بررسی و  امداد رسانی عازم محل حادثه شدند.

وی با اشاره به  اینکه خودرو پژو به هنگام حرکت در مسیر جاده به طرف تبریز به شدت با تیر برق جاده برخورد و منجر به مصدومیت و محبوس شدگی زن میانسال در داخل خودرو شده بود، افزود: آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی و رعایت اصول امداد و نجات تصادفات جاده ای زن محبوس و مصدوم را با استفاده از تجهیزات نجات از داخل خودرو بدون ایجاد صدمات دیگر به بیرون منتقل و وی را جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در ادامه با اشاره به شدت برخورد خودرو با تیر برق افزود: این برخورد به حدی شدید بود که پس از برخورد با تیر برق میانی جاده و شکستن درخت رفیوژ میانی جاده، موتور خودرو نیز از جا کنده شده بود.

وی تصریح کرد: در این حادثه راننده مرد 38 ساله و یک زن 38 ساله و پسر نوجوان 13 ساله دچار مصدومیت شده بود که هر سه جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.

آتش پاد داوود طالب نژاد با تاکید بر این شعار ایمنی که " لحظه ای غفلت یک عمر پشیمانی در پی دارد" از شهروندان درخواست کرد؛ رعایت اصول ایمنی را در رانندگی مورد توجه قرار داده و به هنگام ناهشیاری و خواب آلودگی از رانندگی بپرهیزید.

انتهای پیام/

نظر شما