شناسهٔ خبر: 26798871 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سفر وزیر نیرو به سیستان وبلوچستان + برنامه ها

وزیر نیرو، پنجشنبه ۲۸ تیرماه به سیستان و بلوچستان سفر می‌کند.

صاحب‌خبر -

موذن مدیر روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  گفت:رضا اردکانیان وزیر نیرو صبح فردا، پنجشنبه ۲۸ تیرماه در بدو ورود به استان سیستان و بلوچستان پس از حضور در گلزار شهدای زابل، پست ۴۰۰ کیلوولت مدولار ادیمی، ۶ پروژه زیرساختی برق استان و همزمان شروع عملیات اجرایی خط انتقال چاه نیمه سه به تصفیه‌خانه زهک را افتتاح خواهد کرد.

وی افزود: از دیگر برنامه های دکتر اردکانیان وزیر نیرو به این استان را افتتاح همزمان پروژه های بزرگ شبکه انتقال آب در منطقه سیستان  بازدید از چاه نیمه ها و تصفیه خانه سیستان است.

وی ادامه داد: افتتاح آب شیرین کن در زاهدان از دیگر برنامه های سفر وزیر نیرو به استان است.

اردکانیان در ادامه راهی چاه نیمه‌های سیستان خواهد شد تا ضمن بازدید از سازه کنترل یک به سه در محل چاه نیمه شماره سه و کلنگ زنی خط آن به تصفیه خانه آب و فاضلاب روستایی، پروژه ایستگاه حجم مرده چاه نیمه شماره چهار در جریان آخرین وضعیت خط دوم انتقال آب به شهر زاهدان از محل کارگاه مخزن تعادل قرار خواهد گرفت.

همچنین شروع عملیات اجرایی فاز چهار آب شیرین کن زاهدان بخش دیگری از سفر یک روزه وزیر نیرو به استان سیستان و بلوچستان خواهد بود.

جلسه با استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران صنعت آب و برق استان نیز بخش دیگری از برنامه‌های اردکانیان پیش از عزیمت به تهران خواهد بود.

انتهای پیام/ع

وزیر نیرو مهمان مردم سیستان وبلوچستان 

 

نظر شما