شناسهٔ خبر: 26796823 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت نیوز | لینک خبر

الحاقی بیمه این بار به بهانه گرانی‌های اخیر

پس از شروع نوسانات قیمتی در بازار خودرو، مسکن و لوازم خانگی شرکت‌های بیمه‌ای از مشتریان خود تقاضا کرده‌اند که برای الحاقی افزایش سرمایه بیمه خود اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

«بیمه‌‎گذار محترم، خواهشمند است به منظور تامین و به روز نمودن سرمایه بیمه نامه بدنه خودرو خود، در اسرع وقت الحاقی افزایش سرمایه بیمه را از نمایندگی یا شعبه صادرکننده بیمه نامه درخواست و خریداری نمایید.» «بیمه‌‎گذار محترم، خواهشمند است به منظور تامین و به روز نمودن سرمایه بیمه نامه آتش‌سوزی خود، در اسرع وقت الحاقی افزایش سرمایه بیمه را از نمایندگی یا شعبه صادرکننده بیمه نامه درخواست و خریداری نمایید.»

به گزارش تجارت‌نیوز، این‌ها چند نمونه از پیامک‌هایی است که شرکت‌های بیمه‌ای در چند روز اخیر برای مشتریان خود ارسال کرده‌اند. اما این بار دیگر فرا رسیدن ماه حرامی در کار نیست که به این دلیل الحاقی بیمه را برای مشتریان در نظر بگیرند.

اتفاقی که این بار باعث شده شرکت‌های بیمه‌ای به فکر الحاقی بیمه بیفتند نوسان قیمت بازارهای مختلف از جمله خودرو، مسکن و لوازم خانگی است که این نوسان‌ها باعث شده شرکت‌های بیمه‌ای به مشتریان پیشنهاد دهند که برای الحاقی افزایش سرمایه بیمه خود اقدام کنند.

نظر شما