شناسهٔ خبر: 26794094 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

وحدت و یکپارچگی ملی دژ مستحکم در برابر توطئه دشمنان

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت : در شرایط کنونی وحدت و یکپارچگی ملی خنثی کننده توطئه دشمنان است .

صاحب‌خبر -

 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ نماینده ولی فقیه در استان در کلاس درس اخلاق در جمع مدیران دستگاه های اجرایی با تاکید بر حفظ وحدت ملی و جلب رضایت مردم توسط مسئولین حفظ آرامش و نشاط عمومی در شرایط کنونی برای مقابله با توطئه های دشمنان را ضروری دانست.
آیت الله دری ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام با تفسیر حدیثی از ایشان همگان را به پیروی از سیره زندگی امام رضا علیه السلام دعوت کرد و گفت : ارتباط صمیمانه با اقشار مختلف جامعه و انجام امور برای جلب رضایت خداوند متعال  از وظایف اصلی مدیران است.
وی افزود: امروز متاسفانه شاهد سیاسی کاری عدم صداقت و بزرگ نمایی برخی مسائل در جامعه هستیم که می تواند آسیب جدی به ارکان کشور بزند.
امام جمعه اراک همچنین قناعت و رعایت الگوی را از مهمترین راهکارهای عبور از مشکلات پیش روی کشور در بحث انرژی و آب و برق دانست و افزود : همه می دانیم که اگر مصرف آب و انرژی مدیریت نشود عواقب ناخوشایندی به همراه خواهد داشت.
وی در پایان خطاب به مدیران دستگاه ها اجرایی استفاده از نیروی انسانی متخصص و بهره گیری از ظرفیت های ارزشمند کشور در بخش های مختلف و تقویت بنیه تولید را راه گشای مسائل اقتصادی دانست.

نظر شما