شناسهٔ خبر: 66472369 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه قدس سپاه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

امدادرسانی شبانه‌روزی قرارگاه قدس سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

سردار سرتیپ دوم «خلیل‌آبادی» گفت: نیرو‌های امدادی قرارگاه قدس سپاه به صورت شبانه‌روزی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان حضور دارند و به انجام مأموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.

صاحب‌خبر -

سردار سرتیپ دوم «علی خلیل‌آبادی» معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره اقدامات این قرارگاه در امدادرسانی به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه و به‌طور ویژه قرارگاه قدس در طول مدت وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان اقدامات مؤثر و قابل توجهی را طی چندین مرحله کمک به سیل‌زدگان این استان انجام داده که می‌توان به انجام عملیات امداد و نجات با بالگرد در مناطق سیل زده، انتقال شش تُن محموله غذایی و دارویی همچون کالا‌های اساسی دارو، پتو و کنسرو و... جهت کمک به مردم در استان سیستان و بلوچستان، کمک‌های تاکتیکی در زمان وقوع سیل، نقل و انتقال نیرو‌ها جهت کمک به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان و تسریع در بازدید مسئولان از مناطق سیل‌زده با انجام پرواز‌های عملیاتی اشاره کرد.

سردار خلیل‌آبادی با بیان اینکه خدمات مهندسی به وسیله ماشین‌آلات سنگین راهسازی برای بازگشایی مسیر‌ها و تسطیح جاده‌های روستایی در حال انجام است، افزود: این قرارگاه اقدامات و خدمات مؤثری را به مردم این منطقه ارائه کرده و در ادامه این خدمات نیز محموله‌های بزرگ کمک‌رسانی شامل مواد غذایی همچون آرد، برنج، روغن، انواع کنسروجات، مکارانی، آب معدنی، رب و همچنین اسباب‌بازی در سطحی وسیع، البسه ورزشی برای کودکان و نیز نوشت‌افزار را بین مردم مناطق سیل‌زده توزیع کرده است.

وی با بیان اینکه کمک‌های نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان به ارزش بیش از پنج میلیارد تومان بوده است، عنوان کرد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه قدس نزسا با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم شریف و انقلابی استان سیستان و بلوچستان را یک وظیفه می‌دانیم و به آن افتخار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به‌صورت مداوم و شبانه‌روزی در مناطق سیل‌زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما