شناسهٔ خبر: 26771126 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا قدیمی | لینک خبر

شب گردشگری قزوین در برج میلاد برگزار شد

هم‌زمان با برگزاری جشنواره بزرگ تابستانه چهارسوق، شب گردشگری قزوین با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین، جمعی از استادان حوزه فرهنگ و هنر و هنرمندان قزوینی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، این برنامه که به منظور آشنایی مردم و گردشگران با ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان قزوین از ساعت 21 الی 24 شب گذشته در فضای برج میلاد برگزار شد با اجرا ی موسیقی سنتی نوا، شعرخوانی رضا ارداقیان به لهجه قزوینی، شاهنامه خوانی مجتبی حسن بیگی و خانم محمودی، هنرنمایی استاد پگاه هنرمند خوشنویس و بانو اسکندری هنرمند رشته نگارگری سنتی و اجرای عروسک خان بابا همراه بود.

همچنین در این برنامه پروفسور باقر ساروخانی (پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات)، استاد محمد ساربان (هنرمند پیشکسوت)، لیلا برجعلی قهرمان آسیا و عضو تیم ملی در رشته کاراته، محسن بهشتی راد قهرمان جهان در رشته یخ‌نوردی و نیز حضور داشتند.

جشنواره بزرگ تابستانه چهارسوق به همت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برای معرفی ظرفیت‌ها و استعدادهای گردشگری ۳۱ استان طراحی شده به این ترتیب که شب فرهنگی تمام ۳۱ استان کشور در ایام تابستان هر شب در برج میلاد تهران برگزار می‌شود و مردم می‌توانند با ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری مناطق مختلف کشور آشنا شوند.

برچسب‌ها:

نظر شما