شناسهٔ خبر: 26766789 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قربانی در اردوی «بانوی مومن انقلابی» مطرح کرد

برگزاری نشست اتحادیه دانشجویان جهان اسلام با حضور ۵۸ کشور در تهران

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد گفت: اولین پیش نشست اتحادیه دانشجویان جهان اسلام برگزار خواهد شد که دانشجویان ۵۸ کشور جهان در این نشست حضور پیدا می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمد قربانی گلشن‌آبادی در اردوی «بانوی مومن انقلابی» که در هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: این اولین دوره آموزشی بانوان است که 200 نفر از دانشجویان تشکیلاتی دانشگاه آزاد از بین 1200 دانشجوی دختر طی چند مرحله مصاحبه شفاهی و کتبی فرصت حضور را در این همایش پیدا کردند.

وی تصریح کرد: اردویی به مدت یک هفته‌ با اهداف معرفتی و تشکیلاتی تحت عنوان حیات طیبه در هشت منطقه شهریور و مهر برگزار می‌شود و تاکنون 4 هزار نفر برای شرکت در این اردو ثبت نام کرده‌اند.

قربانی تصریح کرد: مرکز آموزش مجازی دانشگاه آزاداسلامی نیز آبان ماه راه‌اندازی می‌شود که به کمک این سامانه حدود 200 هزار نفر از تا پایان سال در حوزه‌های سیاسی و تشکیلاتی آموزش مجازی می‌بینند.

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: همایش علمی پژوهشی 40 سال تحول جنبش دانشجویی در پرتوی انقلاب اسلامی 16 آذر در دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین اولین پیش نشست اتحادیه دانشجویان جهان اسلام با همکاری مجمع جهانی بیداری اسلامی و اداره کل تشکل‌های دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد که دانشجویان 58 کشور جهان در این نشست حضور پیدا می‌کنند و همایش اصلی نیز آبان ماه با حضور دانشجویان اتحادیه جهان اسلام و به ویژه جبهه مقاومت در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما