شناسهٔ خبر: 26784016 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد:

راه‌اندازی مرکز آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی در آبان ماه

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی مرکز آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی تا آبان ماه سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمد قربانی گلشن‌آبادی در افتتاحیه اردوی آموزشی تشکیلاتی بانوی مومن انقلابی که در هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: این اولین اردوی آموزشی بانوان است که ۲۰۰ نفر از دانشجویان تشکیلاتی دانشگاه آزاد از بین ۱۲۰۰ دانشجوی دختر طی چند مرحله مصاحبه شفاهی و کتبی فرصت حضور را در این همایش پیدا کردند.

وی افزود: اردو به مدت یک هفته‌ با اهداف معرفتی و تشکیلاتی تحت عنوان حیات طیبه در هشت منطقه شهریور و مهر برگزار می‌شود و تاکنون ۴ هزار نفر برای شرکت در این اردو ثبت نام کرده‌اند.

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: مرکز آموزش مجازی دانشگاه آزاداسلامی نیز آبان ماه راه‌اندازی می‌شود که به کمک این سامانه حدود ۲۰۰ هزار نفر از تا پایان سال در حوزه‌های سیاسی و تشکیلاتی آموزش مجازی می‌بینند.

قربانی عنوان کرد: همایش علمی پژوهشی ۴۰ سال تحول جنبش دانشجویی در پرتوی انقلاب اسلامی ۱۶ آذر در دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین اولین پیش نشست اتحادیه دانشجویان جهان اسلام با همکاری مجمع جهانی بیداری اسلامی و اداره کل تشکل‌های دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد که دانشجویان ۵۸ کشور جهان در این نشست حضور پیدا می‌کنند و همایش اصلی نیز آبان ماه با حضور دانشجویان اتحادیه جهان اسلام و به ویژه جبهه مقاومت در تهران برگزار می‌شود.

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امیدواریم با برگزاری این اردو در آگاهی‌بخشی، ارتقا و توانمندسازی خواهران عضو تشکل ها موفق بوده باشیم.

گفتنی است اردوی آموزشی تشکیلاتی بانوی مومن انقلابی به منظور تقویت، رشد و تعالی اعتقادی و مهارتی خواهران دانشجو و در جهت تببین و ترویج گفتمان انقلابی و معرفی شاخصه های زن تراز انقلاب اسلامی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی، از دیروز بعد از ظهر در محل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است.

نظر شما