شناسهٔ خبر: 26762258 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

برگزاری همایش بزرگداشت امامزادگان قزوین در دهه کرامت

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان استان در دهه کرامت برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی اظهار کرد: ستاد برگزاری دهه کرامت و تکریم امامزادگان در اوقاف تشکیل شده و از همین رو فعالیت‌ های مختلفی برنامه‌ ریزی شده است.

 

وی ادامه داد: همایش بزرگداشت امامزاده حسین (ع) به منظور تجلیل از نقش امامزادگان در ترویج معارف اسلامی و احیای ارزش‌ های حسنه در دستور کار است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاهی برای معرفی امامزادگان پیش‌بینی شده و مسابقه کتابخوانی به صورت گسترده در زمینه موضوع زیارت و امامزادگان برگزار می‌ شود.

 

وی افزود: برنامه ‌های متنوعی از سوی این اداره‌ کل برگزار می ‌شود که از جمله این برنامه‌ ها می ‌توان به برگزاری جشن تکریم و بزرگداشت امامزادگان در بیش از ۸۳ بقعه در دهه کرامت اشاره کرد.

 

حجت‌الاسلام مجیدی یادآور شد: اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با رسالتی خطیری که در حوزه وقف دارد در برگزاری هرچه باشکوه ‌تر برنامه‌های دهه کرامت بیش از پیش تلاش کرده تا این دهه به نحو مطلوب در امامزاده‌ ها و بقاع متبرکه این استان برگزار شود.

نظر شما