شناسهٔ خبر: 26746591 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعزام 25 گروه جهادی به مناطق محروم خراسان شمالی در دهه کرامت

خبرگزاری صداوسیما

25 گروه جهادی در دهه کرامت به مناطق محروم خراسان شمالی اعزام می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان شمالی در نشستاعزام 25 گروه جهادی به مناطق محروم خراسان شمالی در دهه کرامت خبری به تشریح برنامه های دهه کرامت پرداخت و گفت: در این دهه 25 گروه جهادی برای ساخت خانه، آبرسانی، کمک به ایجاد اشتغال و تعمیر مسجد و حسینه، به مناطق محروم استان همچون روستاهای بام اسفراین، سنگر فاروج، جیرستان مانه و سملقان و قوشخانه بالا و پایین شیروان خواهند پرداخت.
محمد اکبرزاده افزود: روز شنبه 30 تیر ماه نیز 21 قنات لایروبی شده و یک استخر ذخیره آب در جنجال آباد فاروج افتتاح می شود.
وی گفت: 3 هزار بسته ارزاق عمومی با بیش از 260 میلیون تومان هزینه، بین محرومان و مستضعفان توزیع خواهد شد و به دو هزار و 500 خانواده نیز مساعدت مالی خواهد شد.
اکبرزاده افزود: توزیع هفت و نیم گوشت قرمز، کمک به زوج های جوان، بیماران صعب العلاج، ایتام، نشست های تخصصی داستان نویسی و قصه نویسی و کرسی های تلاوت قرآن کریم از دیگر برنامه های دهه کرامت است.
سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی گفت: 5 خادم رضوی برای برگزاری دعای ندبه ، غباروبی گلزار شهدا، عیادت از بیماران در بیمارستان های امام علی ، امام حسن و ثامن الائمه در شهرستان های بجنورد، فاروج، شیروان، رازوجرگلان، گرمه و جاجرم و شهرهای ایور و درق و روستای روئین اسفراین حضور خواهند یافت.

اعزام 25 گروه جهادی به مناطق محروم خراسان شمالی در دهه کرامت اعزام 25 گروه جهادی به مناطق محروم خراسان شمالی در دهه کرامت اعزام 25 گروه جهادی به مناطق محروم خراسان شمالی در دهه کرامت اعزام 25 گروه جهادی به مناطق محروم خراسان شمالی در دهه کرامت اعزام 25 گروه جهادی به مناطق محروم خراسان شمالی در دهه کرامت

نظر شما