شناسهٔ خبر: 26743195 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

دستگیری باند کلاهبردار اعزام دانشجو به خارج از کشور در یاسوج

گروه اجتماعی ـ رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری اعضای باند سه نفره کلاهبردار اعزام دانشجو به خارج از کشور در یاسوج خبر داد.

صاحب‌خبر -

باند کلاهبردار اعزام دانشجو به خارج از کشور در یاسوج دستگیر شدند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی پلیس کهگیلویه و بویراحمد، سعید بالش‌زر، رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 25 تیرماه اظهار کرد: اعضای باند سه نفره که با تاسیس شرکتی به بهانه اعزام دانشجو به دانشگاه‌های خارج از کشور بیش از سه میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.
وی عنوان کرد: در پی طرح شکایت‌هایی از سوی برخی از شهروندان یاسوجی درخصوص اخذ وجوه چند 10 میلیون تومانی به بهانه اعزام دانشجو به دانشگاه‌های خارج از کشور از سوی شرکتی تحت این عنوان و فعالیت در یکی از مناطق شهر یاسوج ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در ابتدا استعلامات لازم از سوی اداره ثبت اسناد و املاک استان در خصوص وضعیت ثبتی شرکت مدنظر به انجام رسید و مشخص شد که این شرکت خدماتی بوده و فاقد مجوز و پروانه فعالیت برای پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های خارج از کشور است.
بالش‌زر تصریح کرد: اعضای این باند با اعمال متقلبانه و تبلیغات سوء مبنی بر اعزام دانشجو به خارج ازکشور در حدود سه میلیارد و 150 میلیون ریال از شاکیان دریافت و شکات بدون اینکه در دانشگاهی در خارج پذیرش شوند متحمل خسارت مادی و معنوی شده بودند.
وی بیان کرد : 3 عضو این باند کلاهبردار توسط ماموران پلیس آگاهی استان دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند.
انتهای پیام

نظر شما