شناسهٔ خبر: 26339711 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

9 محور مواصلاتی کشور تا اطلاع ثانوی مسدود است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد 9 محور مواصلاتی کشور تا اطلاع ثانوی خبرداد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ نادر رحمانی در تشریح این خبر، اظهار داشت: محور های " اولنگ –شاهرود" در استان های گلستان و سمنان و "دیزین-شمشک " در استان های تهران و البرز مسدود است.

وی از انسداد محور "دره شهر – پلدختر" محدوده واریانات چشمه شیرین در استان ایلام به علت ریزش کوه خبرداد و گفت: مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین است.

وی ادامه داد: محور "شوش – فتح المبین" در استان خوزستان به علت طغیان رودخانه و تخریب پل مسدود و تردد وسایل نقلیه سنگین از این محور ممنوع است. کمربندی "آذرشهر به پل غله زار" در استان آذربایجان شرقی به علت سیلاب رودخانه، پایه های پل شکسته شده برهمین اساس این محور مسدود است و مسیر جایگزین از داخل شهر "آذر شهر" انجام می شود.

وی ادامه داد: محور "خلخال – اسالم" در استان اردبیل به علت عملیات راه سازی در محدوده کیلومتر 7 الی 18.5 از تاریخ 31 فروردین الی 31 تیرماه مسدود است و مسیر جایگزین از محور "خلخال-پونل" می باشد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به انسداد محور "گیوی – خلخال" در استان اردبیل به علت نشست و رانش زمین اشاره و بیان کرد: مسیر جایگزین محور "خلخال – فیروزآباد" است.

براساس گزارش سایت پلیس، وی در پایان اعلام کرد: محور "ایلام –مهران" (قطعه اول صالح آباد) در استان ایلام از تاریخ 2 الی 6 تیرماه به علت انجام عملیات عمرانی و تعریض مسدود و مسیر جایگزین جاده قدیم "ایلام- ماربره-صالح اباد" و همچنین مسیر "ایلام-ملکشاهی –مهران" است، محور " ایلام – مهران" (کیلومتر 8) در استان ایلام از 3 تیرماه به مدت 6 روز به علت انجام عملیات عمرانی مسدود و مسیر جایگزین جاده قدیم "ایلام-ماربره-مهران" است.

منبع: ایسنا

نظر شما