شناسهٔ خبر: 26322785 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

اکران افتتاحیه خاله قورباغه با امید به ایجاد فضای جدید در سینمای کودک

مراسم افتتاحیه اکران فیلم«خاله قورباغه» به کارگردانی افشین هاشمی شب گذشته (یکشنبه ۳ تیرماه) با حضور اصحاب رسانه، عوامل فیلم، چهره‌های سینمایی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، فرشته طائرپور (تهیه‌کننده فیلم سینمایی خاله قورباغه) گفت: خیلی خوشحالم که امشب این سالن پر از بچه‌هایی است که همراه والدین اهل سینمای‌شان برای دیدن فیلم آمده‌اند. این فیلم، هم فضایی پرخاطره برای بچه‌های دهه ۶۰ دارد و هم برای بچه‌های دهه ۹۰، امید به ایجاد فضای جدید در سینمای کودک خواهد داشت.

طائرپور همچنین از حضور مادرش که منبع قصه‌های دوران کودکیش و آشنایی با شخصیت خاله قورباغه بوده تشکر کرد. وی حضور احمد مسجدجامعی را هم در  این برنامه، حاکی از باور قلبی و توجه او به سینمای کودک شمرد و مغتنم دانست.

افشین هاشمی هم با اشاره به اینکه خودش بچه ندارد، عنوان کرد: من بچه ندارم، اما بچه‌ها را دوست دارم و این فیلم را به همه بچه‌ها تقدیم می‌کنم.

ترانه علیدوستی و دخترش حنا، احمد مسجدجامعی، سیدمحمود رضوی و فرزندانش، غلامرضا موسوی و نوه‌اش، غزل شاکری، شهراد بانکی، محمدحسین فرح‌بخش، روح‌الله حجازی و دخترش، محمد لقمانیان و پسرش، نازنین بیاتی، الهام پاوه نژاد و دخترش، رامین صدیقی، نادره ترکمانی، طاها افشین، مارال فرجاد، قاسم قلی پور، حسین حقیقی، نوید محمودی، غلامرضا فرجی و تعدادی از تهیه‌کنندگان عضو «اکت» و... از چهره‌های حاضر در این مراسم بودند.

پخش فیلم «خاله قورباغه» برعهده حوزه هنری و زمان آن ٨٥ دقیقه است که از ۶ تیرماه با سرگروهی سینما آزادی روی پرده می‌رود.

نظر شما