شناسهٔ خبر: 26312700 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون ساماندهی امور جوانان تاکید کرد؛

نظارت بیشتر استانها بر جذب و هزینه کرد اعتبارات حوزه جوانان

معاون ساماندهی امور جوانان با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان علیه کشورمان، گفت: باید در جذب اعتبارات و هزینه کرد آن در حوزه جوانان نظارت بیشتری انجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر٬ محمدمهدی تندگویان در هفتمین گردهمایی مسئولان امور جوانان سراسر کشور٬ با بیان اینکه وضعیت اقتصادی کشور مشخص است٬ افزود: همه این شرایط را لمس می کنیم.

وی ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی با دشمنان زیادی مواجه بودیم. ما حرکتی را شروع کردیم که از ابتدا با دشمنان زیادی روبرو بودیم و در صحنه بین الملل هم همین اتفاقات رخ داده است. 

معاون وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: دفاع مقدس هنوز ادامه دارد اگرچه آسایش و رفاه موجود تا حدی ما را از آرمانها دور کرد اما آمریکا با هر نحوی سعی می کند که فشار وارد کند و این وضعیت هیچ تفاوتی با دفاع مقدس ندارد.

تندگویان اضافه کرد: با یک بحران اقتصادی مواجه هستیم البته بخشی از این موضوعات جوسازی است. وضعیت اقتصادی ما به صورت کلی چیزی نیست که در فضای مجازی بیان می شود.

وی گفت: درآمد ارزی ما ۲ برابر هزینه کرد ارزی است اما در بازار به دلیل جوسازی ها تاثیر منفی گذاشته است.

معاون ساماندهی امور جوانان افزود: امسال در بحث صرفه جویی و نظارت بر اعتباران باید دستاورد مشخصی داشته باشیم. شفاف سازی و جذب اعتبارات و مدل هزینه ها از سوی ادارات کل آنطور که باید وجود نداشته است.

تندگویان با تقدیر از استانها به دلیل برگزاری مراسم هفته جوان خاطرنشان کرد: استانها در هفته جوان عملکرد خوبی داشتند.

نظر شما