شناسهٔ خبر: 26311511 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

گام اساسی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه درزمینه شفافیت‌های مالی و اداری

محمد جواد شیرازی، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با راه‌اندازی سامانه‌های جامع اطلاعاتی در بخش‌های مختلف بخصوص در زمینه‌های مالی گام مهمی برای رسیدن به هدف «شهرداری تمام شیشه‌ای» برداشته است.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / صبح دیروز محمد جواد شیرازی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران از متروی تهران و حومه بازدید کرد و در جریان اقدامات و برنامه‌های این شرکت قرار گرفت. وی طی این بازدید با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی بخصوص مترو جز اولویت‌های شهرداری تهران است، افزود: مهندس افشانی شهردار محترم تهران در اولین روز کاری خود بر اهمیت ناوگان حمل و نقل تأکید داشتند و الحمدلله اکنون کارها در این زمینه بخوبی جلو می‌رود و تعامل دوسویه خوبی با مدیریت شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم عزیز تهران وجود دارد.

 به‌گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به اینکه وظیفه سازمان بازرسی نظارت مداوم روی ناوگان حمل و نقل شهری است، گفت: هدف از این بازدید‌ها رسیدگی به بخش‌های حمل و نقل عمومی است که شهردار محترم تهران بر آن تأکید دارد. محمد جواد شیرازی افزود: متروی تهران طبق نظر سنجی صورت گرفته در بخش حمل و نقل عمومی، بالاترین رضایتمندی را از سوی شهروندان دارد و امیدوارم که این روند رو به رشد باشد. محمد جواد شیرازی در ادامه گفت: راه‌اندازی سامانه‌های اطلاعاتی جدید در شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه کار خوبی است که در مدیریت جدید این شرکت به منظور ایجاد شفافیت حداکثری انجام شده است. وی در پایان گفت: مردم تهران باید فعالیت‌های مترو را رصد کنند و با تعامل دوسویه و ارائه انتقادات و پیشنهادات سبب رشد بیشتر این مجموعه شوند.

مهندس فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه نیز در جلسه‌ای که در ابتدای این بازدید برگزار شد ،گفت: اولویت شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه جلب رضایت حداکثری مسافران است و در مدت مسئولیت اینجانب در این شرکت، ارتقای سطح سرویس دهی به مسافران، شفاف‌سازی اقدامات مالی و صرفه‌جویی در جهت تأمین هزینه‌های عملیاتی در اولویت قرار گرفته است. وی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به‌عنوان بزرگترین شرکت حمل و نقل ریلی درون شهری کشور بسیار پرهزینه است، افزود: در حال حاضر برخی از این هزینه‌ها به‌دلیل کمبود امکانات و زیرساخت‌ها مانند نبود پایانه در خطوط 3 و 4 به شرکت تحمیل می‌شود./ روزنامه ایران

نظر شما