شناسهٔ خبر: 26292679 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

خبر/

تصادف خودرو پراید و کامیونت در اتوبان شهید کسایی

نصر: تصادف دو دستگاه خودرو پراید و کامیونت در اتوبان شهید کسایی، دو مصدوم برجای گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، ساعت 5:33 دقیقه صبح امروز طی گزاشات شهروندان به سامانه 125 و اعلام برخورد 2 دستگاه خودرو کامیونت نیسان و پراید با یکدیگر، آتش نشانان ایستگاه شماره 12 به فرماندهی کاشانی عازم محل حادثه شدند.

آتش پاد داوود طالب نژاد مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در این باره بیان داشت؛ صبح امروز پس از اعلام وقوع این حادثه، اکیپی از گروه نجات ایستگاه شماره 12 به محل حادثه شتافته و پس از حضور شاهد برخورد شدید دو دستگاه خودرو پراید و کامیونت نیسان با یکدیگر در اتوبان شهید کسایی شدند که در اثر این حادثه خودرو پراید پس از تصادف در شانه خاکی واژگون و متوقف شده بود.

وی ادامه داد: در اثر شدت این برخورد و واژگونی، خودرو پراید به شدت دچار خسارات و مچالگی شده بود که در نهایت موجب مصدومیت و محبوس شدگی راننده و سرنشین آن شده بود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در باره عملیات ایمنی این حادثه بیان داشت: آتش نشانان بلافاصله با رعایت اصول امداد و نجات در تصادفات جاده ای و با استفاده از تجهیزات نجات، سرنشین مصدوم و راننده بیهوش را به بیرون منتقل و جهت بررسی های اولیه و مداوا در اختیار تکنسین های اورژانس قرار دادند.

انتهای پیام/

نظر شما