شناسهٔ خبر: 26288731 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با پیش‌بینی نتایج جام جهانی از ریحون جایزه بگیرید

امروزه با پیشرفت فن‌آوری و همه­‌گیر شدن استفاده از گوشی‌های هوشمند، بسیاری از عادت‌های رفتاری افراد، دست­خوش تغییرهای زیادی شده؛ افراد برای انجام تراکنش‌های بانکی از سامانه‌های تلفن‌بانک و اینترنت‌بانک استفاده می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام سامانه سفارش غذای ریحون، یکی از ویژگی‌های خوب زندگی هوشمند، روی کار آمدن سامانه‌های سفارش آنلاین غذا است که کار سفارش غذا را برای ما آسان کرده‌اند. 

جام جهانی، بزرگ‌ترین رویداد ورزشی در جهان است. این بزرگی با برنامه‌های ویژه‌ سامانه سفارش آنلاین غذای ریحون برای کاربران همراه است. علاقه‌مندان در طول برگزاری مسابقات جام جهانی، می‌توانند به صفحه‌ ویژه‌ جام جهانی ریحون رفته و نتیجه هر بازی را پیش‌بینی کنند؛ کاربران با پیش‌بینی درست نتیجه هر بازی، شانس برنده شدن جایزه‌های بسیار جذابی مثل اعتبارهای ۱۰۰ و ۲۰۰ هزارتومنی ریحون و پلی‌استیشن ۴ را دارند.

همچنین افراد با پیش بینی نتایج جام جهانی  و ثبت هر سفارش از ریحون، یک امتیاز گرفته و شانس برنده شدن پلی‌استیشن ۴ به همراه بازی FIFA و جایزه بزرگ ریحون یعنی یک دستگاه خودرو را دارند.

در حال حاضر خدمات ریحون با بیش ۳۵۰۰ رستوران در کلان شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، رشت، اهواز و قزوین فعال است.

انتهای پیام

نظر شما