شناسهٔ خبر: 26263724 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مسابقه های فوتبال ایران در سینما انقلاب ارومیه اکران می شود

مسعود یکانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصمیم بر اساس مصوبه شورای عالی اکران و نمایش فیلم سازمان سینمایی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و

صاحب‌خبر - مسعود یکانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصمیم بر اساس مصوبه شورای عالی اکران و نمایش فیلم سازمان سینمایی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و ابلاغ به تمامی سینماهای کشور اتخاذ شده است.
وی بیان کرد: بر این اساس با کسب مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و با نظارت اداره اماکن تصمیم گرفتیم تا سه دیدار تیم ملی ایران در دور مقدماتی و سه بازی از مرحله نیمه نهایی و فینال را در سینما انقلاب ارومیه به اکران عمومی در بیاوریم.
یکانی گفت: در صورت صعود تیم ملی فوتبال ایران به دور بعدی، مسابقات جام جهانی 2018 روسیه آن مسابقات نیز به اکران عمومی خواهد رسید.
وی بیان کرد: بنا به دلایلی بازی نخست ایران مقابل مراکش در ارومیه اکران نشد ولی در ادامه تصمیم بر این شده است که دیدار ایران - اسپانیا و ایران - پرتغال که در ساعت 22:30 برگزار می شود، در سینما انقلاب ارومیه به صورت زنده اکران شود.
یکانی گفت: برای دیدار ایران و اسپانیا از امروز عملیات بلیط فروشی به 2 روش ارائه در گیشه سینما انقلاب و اینترنتی آغاز شده است.
وی ظرفیت سینمای انقلاب ارومیه را 400 صندلی اعلام کرد و افزود: بهای بلیط برای هر نفر 150 هزار ریال بوده و بر اساس آخرین آمار استقبال مردم برای خرید و تهیه بلیط این مسابقه خوب است.
یکانی اضافه کرد: اگر استقبال مردم بیشتر از ظرفیت یک سینما باشد برای دیدار سوم ایران مقابل تیم ملی پرتغال از ظرفیت یکی دیگر از سینماهای شهر ارومیه نیز برای اکران آن مسابقه استفاده می کنیم.
به گزارش ایرنا تیم ملی فوتبال ایران در دیدار نخست از دور مقدماتی مسابقات جام جهانی 2018 روسیه با نتیجه یک بر صفر مقابل مراکش به برتری رسید و بالاتر از اسپانیا و پرتغال در صدر جدول گروه ب قرار دارد.
سینماهای فرهنگ، ایران و انقلاب تنها سینماهای فعال آذربایجان غربی از 19 سینمای موجود در این استان به شمار می رود.
6009/3072
انتهای پیام

نظر شما