شناسهٔ خبر: 26158071 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس سازمان مبارزه با فساد جمهوری آذربایجان: ۱۳۰ پرونده در حال بررسی داریم

رئیس سازمان مبارزه با فساد جمهوری آذربایجان گفت: در سال ۲۰۱۷ نزدیک به ۲۰۰ پرونده بازپرسی و دادگاهی داشتیم که رسیدگی شد و ۱۳۰ پرونده هم در حال بررسی داریم.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما کامران علی اف در حاشیه امضای یادداشت تفاهم همکاری مشترک با قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشورمان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از چه نهادها و سازمان هایی در کشورتان شکایات بیشتری به شما واصل می شود؟ افزود: ما هر سال 2 بار با اصحاب رسانه در کشورمان مصاحبه می گذاریم و این یکی از سوالاتی است که همیشه خبرنگاران کشورم هم از من می پرسند.
وی گفت: صلاحیت رسیدگی به شکایات هم از بخش خصوصی و هم دولتی را داریم اما من به عنوان یک حقوقدان در رسیدگی به این شکایات همیشه ابتدا فرضیه بی گناهی را مد نظر قرار می دهم.
کامران علی اف افزود: مبارزه با فساد یکی از اولویت های جمهوری آذربایجان است وکشورم به ابتکارات و خلاقیت های مبارزه با فساد پیوسته است و به کنوانسیون مبارزه با فساد سازمان ملل هم پیوستگی دارد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشورمان هم در این نشست گفت: این دوازدهمین تفاهم نامه ای است که میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان به امضا رسید و مهم ترین هدف از این تفاهم نامه ها تبادل تجارب و ارتباط نزدیک میان آمبودزمان ها و سازمان های مبارزه با فساد کشورهاست.
ناصر سراج افزود: آقای کامران علی اف از نیروهای فعال و دلسوز در جمهوری آذربایجان است و امیدواریم هیچ متهم یا محکومی برای تبادل نداشته باشیم.
وی گفت: امسال در ترکیه بیش از 57 کشور حضور می یابند و آمبودزمان کشورهای اسلامی امضا می شود.
 

نظر شما