شناسهٔ خبر: 26136985 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مرد جوان از خلوت خودش و دختر بی نوا فیلم گرفت

سو استفاده جنسی خواستگار فریبکار با تهدید انتشار فیلم های شیطانی از دختر جوان خانواده ای را به مرز بی آبرویی کشاند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، دختر جوانی با مراجعه به پلیس فتا، راز اخاذی‌های مرد شیاد را فاش کرد. او به ماموران گفت: دو سال قبل با مرد جوانی به نام هومن آشنا شدم.

او مدعی بود به من علاقه دارد و قصدش از آشنایی، ازدواج است. فریب حرف‌هایش را خوردم و با او ارتباط برقرار کردم. تصور می‌کردم او همسر آینده‌ام است و به حرف‌هایش اعتماد کردم. او از من فیلم و عکس خصوصی گرفت. بعد از دو سال، متوجه شدم او قصدی برای ازدواج ندارد و در این مدت فقط به دنبال سوء‌استفاده از من است. به همین دلیل ارتباطم را با وی قطع کردم.

شاکی ادامه داد: «هومن وقتی فهمید تصمیم من جدی است، تهدیدهایش را شروع کرد و مدعی شد، اگر به ارتباط پنهانی با او ادامه ندهم، فیلم و عکس‌هایی را که از من دارد، منتشر می‌کند. ابتدا تهدیدش را جدی نگرفتم اما بعد از ارسال چند عکس و فیلم متوجه شدم او از رابطه‌مان فیلم‌های مخفیانه گرفته است. می‌ترسم او با انتشار این فیلم و عکس‌ها آبروی من و خانواده‌ام را ببرد.»

پس از این شکایت تیمی از کارآگاهان پلیس فتا با دستور قاضی، تحقیقات در این باره را آغاز کردند. ماموران با ردیابی‌های تخصصی، خانه متهم را شناسایی و وی را دستگیر و تجهیزات رایانه‌ای او را هم توقیف کردند.

متهم در بازجویی‌ها با اعتراف به جرم، خود گفت: به بهانه ازدواج دختر جوان را فریب داده و از روابط خصوصی‌مان فیلم و عکس گرفتم. وقتی فهمیدم قصد پایان دادن به این رابطه را دارد، او را تهدید کردم برای منتشر نشدن عکس و فیلم‌ها، باید به این رابطه ادامه دهد.

 پس از تکمیل تحقیقات، برای متهم به اتهام ارتکاب جرایم مختلف از جمله تهدید و اخاذی از طریق فضای مجازی، قرار وثیقه 500 میلیون تومانی صادر و وی روانه زندان شد

 

نظر شما