شناسهٔ خبر: 26117734 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس پلیس راه اردبیل به مهر خبر داد؛

آغاز طرح تابستانی پلیس‌راه/برخورد باتخلفات حادثه‌ساز تشدید می‌شود

اردبیل - رئیس پلیس راه استان اردبیل از آغاز طرح انتظامی و ترافیکی تابستانی پلیس راه با هدف ارائه خدمات مطلوب و ارتقا ایمن در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حجت فتاحی در حاشیه بازدید از پاسگاه های پلیس راه اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: این طرح از امروز و همزمان با سراسر کشور با مشارکت سازمان های مرتبط در بحث ترافیک از سوی پلیس راه به اجرا درآمد.

وی با اشاره به هماهنگی سایر دستگاه های موازی برای همکاری و تعامل در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و رانندگان تصریح کرد: طرح تابستانی پلیس راه تا پایان تعطیلات تابستانی و به مدت بیش از سه ماه طول خواهد کشید.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به تشدید نظارت انتظامی و ترافیکی در جاده ها تاکید کرد که در این طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز نظیر سبقت، سرعت غیرمجاز، تجاوز به چپ و... تشدید و متخلفان با جرایم سنگین مواجه خواهند شد.

وی این تخلفات را عامل اصلی بروز سوانح رانندگی و مادر تصادفات و تلفات جاده ای برشمرد و بیان داشت: پلیس با این تخلفات و متخلفان آن بدون اغماض و برابر مقررات برخورد خواهد کرد.

فتاحی با بیان اینکه ارتکاب همزمان دو تخلف حادثه ساز نیز موجب توقیف ۷۲ ساعته خودرو شده و جریمه سنگینی را برای متخلفان به همراه خواهد داشت، یادآور شد: همچنین در قالب این طرح کنترل دقیق ناوگان حمل و نقل عمومی مورد توجه پلیس راه خواهد بود.

به گفته وی تلاش مجموعه پلیس راه و دستگاه های مرتبط با حوزه ترافیک و حمل و نقل این استان در طول تعطیلات تابستانی ارتقا ایمنی سفر و ارائه خدمات مطلوب به رانندگان و مسافران بوده و برای تحقق این مهم از تمام ظرفیت خود استفاده خواهد کرد.

نظر شما