شناسهٔ خبر: 25986567 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبار

صاحب‌خبر -

«برادرم خسرو» به پاریس می‌رود

فیلم سینمایی «برادرم خسرو» ساخته احسان بیگلری در پاریس به نمایش گذاشته می‌شود. به گزارش هنرآنلاین، فیلم «برادرم خسرو» به کارگردانی احسان بیگلری،تهیه کنندگی سعید ملکان و نویسندگی احسان بیگلری و پریسا هاشم‌‌پور در ششمین فستیوال فیلم نهال در بخش سینمای ایران 11-12 ژوئن (٢١-٢٢خرداد) در پاریس به نمایش درمی‌آید. بعد از نمایش فیلم، جلسه پرسش و پاسخ با مخاطبان با حضور کارگردان و نویسنده برگزار خواهد شد.
«برادرم خسرو» روایت خسرواست که به اختلال دوقطبی مبتلاست و بنا بر شرایطی مجبور شده مدتی در منزل برادرش ناصر که یک دندان‌پزشک است زندگی کند اما در این میان اتفاقاتی رخ می‌دهد که زندگی خسرو را دستخوش تغییرات می‌کند. در این فیلم شهاب حسینی، ناصر هاشمی، هنگامه قاضیانی و بیتا فرهی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
فیلم‌های «خوک»، «شماره ١٧ سهیلا» و «کوپال» دیگر فیلم‌های حاضر در بخش سینمای ایران در این جشنواره هستند.

دوبله «لانتوری» به زبان چینی

فیلم سینمایی «لانتوری» ساخته‌ی رضا درمیشیان برای نمایش و عرضه عمومی در کشور چین دوبله خواهد شد. به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «لانتوری» پس از آماده‌سازی باند بین‌الملل این فیلم توسط محمد رضا دلپاک طراح صدای فیلم، دوبله‌ی آن در کشور چین انجام خواهد شد. «لانتوری» در بیش از هفتاد و سه فستیوال جهانی به نمایش درآمده است. این فیلم که منتخب شش فستیوال رده الف جهانی برلین، کارلووی واری، ورشو، شانگهای، ماردل پلاتا و گوا است موفق به دریافت هفت جایزه جهانی شده است.

آل پاچینو به گروه بازیگران کوئنتین تارانتینو
 اضافه شد

آل پاچینو رسما به فیلم جدید تارانتینو ملحق شد تا شایعاتی که در این باره وجود داشت تحقق یابد. به گزارش مهر به نقل از ورایتی، در حالی که پیشتر لئوناردو دی کاپریو و برد پیت برای حضور در جمع بازیگران فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» انتخاب شده بودند، اکنون پاچینو نیز به این گروه اضافه می‌شود. گفته شده وی قرار است در نقش ماروین شوارتز که مدیر شخصیت دی کاپریو در سونی فیلم است، در این فیلم بازی کند. این نخستین همکاری آل پاچینو با کوئنتین تارانتینو است. تارانتینو از نخستین فیلمش یعنی «سگ‌های انباری» در سال ۱۹۹۲ همیشه از ستاره‌های محبوب سینما در فیلم‌هایش استفاده کرده است.
دمین لوییس نیز دیگر بازیگری است که به مجموعه بازیگران این فیلم اضافه شده و در نقش استیو مک‌کویین ستاره محبوب سینما بازی می‌کند. لوک پری نیز در نقش اسکات لنسر ظاهر می‌شود و امیلی هیرش در نقش طراح مو یعنی جی سبرینگ جلوی دوربین می‌رود. داکوتا فانینگ نیز در نقش یکی از اعضای خانواده منسون جلوی دوربین می‌رود. کلیفتون کالینز، کیت جفرسون و نیکلاس هموند نیز دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

برچسب‌ها:

نظر شما