شناسهٔ خبر: 66701419 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

ویژگی‌های شخصیت شهید سلیمانی از دید رهبر مقاومت غزه+ فیلم

«یحیی سنوار» درباره حمایت‌های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دفاع ایران و سپاه پاسداران از قدس و حفظ بیت‌المقدس سخنرانی کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «یحیی سنوار» رهبر حماس در غزه، سال ۱۳۹۶ بعد از اینکه دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا اعلام کرد که اورشلیم را به‌عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخته است؛ درباره حمایت‌های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دفاع ایران و سپاه پاسداران از قدس و حفظ بیت‌المقدس سخنرانی کرده است.

«یحیی سنوار» در این سخنان گفته است: قاسم سلیمانی با فرماندهی قسام تماس گرفت و با فرماندهی سریا (القدس) تماس گرفت؛ آن‌چه که در اخبار منتشر شد، اخبار صحیح است؛ اما بعد رسانه‌های صهیونیستی و بعضی رسانه‌های حامی صهیونیست، ارتباطات را به شکلی نادرست بازتاب دادند.

وی افزود: این مرد (شهید قاسم سلیمانی) تماس گرفت و تأکید کرد که ایران، سپاه پاسدارن و نیروی قدس، با تمام توان برای دفاع از قدس و حفظ بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت کشور فلسطین، در کنار ملت ما هستند.

«یحیی سنوار» تأکید کرد: [قاسم سلیمانی] به شکل واضح گفت که تمام توان و امکانات ما در نبرد دفاع از قدس در اختیار شماست؛ نه درخواستی کرد و نه شرطی گذاشت و نه به شکلی از اشکال مقاومت تشویق کرد و من به شما می‌گویم که من با این مرد در سال ۲۰۱۲، در سفرم به تهران دیدار کردم.

وی تصریح کرد: با توجه به آن‌چه در این مرد دیدم، او فلسطین و قدس را دوست دارد و هرچیزی که باعث تقویت مقاومت مردم و خانواده‌های ما بشود را دوست دارد.

<div id="video-display-embed-code_2465646" ><script type="text/JavaScript" src="https://defapress.ir/fa/news/play/embed/667514/2465646?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/ 113

نظر شما