شناسهٔ خبر: 25962521 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کمک ۷ میلیارد تومانی همدانی ها به عتبات عالیات+مصاحبه

ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان تاکنون ۷ میلیارد تومان برای بازسازی عتبات عالیات جمع آوری کرده است

صاحب‌خبر -

کمک ۷ میلیارد تومانی همدانی ها به بازسازی عتبات عالیاتبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان ، به گفته رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان این مبلغ شامل وجوه نقدی و غیر نقدی نذورات مردمی است.

آقای بادامی با بیان اینکه پارسال یک میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان جمع آوری شده است افزود : این نذورات برای ارائه خدمات در کربلا ، کاظمین و سامرا از طرف خیرین هزینه شده است.

او با اشاره به نقش قابل توجه بانوان در این کمک ها خاطرنشان کرد : بیشترین نقش را بانوان داشتند که تا به امروز حدود ۱۶ کیلو گرم طلاجات و مسکوکات جمع آوری شده که یک ونیم کیلوی آن مربوط به سال ۹۶ است .

آقای بادامی ادامه داد : همچنین نیروهای متبحر به صورت خادم درحرم های مطهر عتبات عالیات به صورت ۳۰ روزه مشغول فعالیتند و الان در حرم حضرت زهرا (س) در نجف یک گروه ۴۰ نفره شامل کارگر ، گچ کار ، بنا ، سنگ کار و سایر حرفه ها بصورت رایگان مشغولندکه قرار است این طرح عید غدیر امسال به بهره برداری برسید.

او افزود : تا به امروز بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر نیروی متبحر از استان همدان به عتبات عالیات اعزام شده اند.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان گفت : ستاد بازسازی عتبات عالیات همدان در زمینه هنری هم بسیار خوب درخشیده است به طوری که در سال گذشته یک جلد قرآن کریم بسیار نفیس کتابت شد وبه حرم حضرت ابا الفضل العباس(ع) اهدا شد و امسال هم قرآن نفیس به کتابت استاد برجسیان با همکاری خانواده وی به حرم ابا عبدالحسین (ع) اهدا می شود

mp4
<div id="video-display-embed-code_2278040" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2146734/2278040?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما