شناسهٔ خبر: 25785629 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

میزان رضایت مندی از بیمه شخص ثالث، پایین است

یک کارشناس بیمه گفت: میزان رضایت مشتریان از ارائه کنندگان بیمه شخص ثالث پایین است.

صاحب‌خبر -

میزان رضایت مندی بیمه شخص ثالث، پایین استامیررضا شکوهی کارشناس بیمه در گفت‌وگو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره میزان رضایت‌مندی مراجعان از مراکز پرداخت بیمه شخص ثالث ،اظهار کرد: میزان رضایت مشتریان از ارائه کنندگان بیمه شخص ثالث پایین است چرا که قانون، برای جبران خسارت توسط شرکت‌های بیمه ای، یک دوره 2ساله را در نظر گرفته است.

وی ادامه داد:علاوه بر این خود شرکت های بیمه ای نیز برای افزیش رضایت مشتریان تاکنون هیچ اقدام مثمری انجام نداده‌اند.

این کارشناس بیمه گفت:نداشتن بیمه شخص ثالث می‌تواند خسارت‌های جانی و مالی قابل توجهی را به همراه داشته باشد، براساس جدول بیمه به دارندگان خودرو برحسب سال‌های که دچار خسارت مالی و جانی نشدند تخفیف تعلق می گیرد. به رغم وجود قوانین مناسب مجریان خوبی در این زمینه وجود ندارد.

گفتنی است، قانون بیمه شخص ثالث تمام شرکت‌های بیمه را موظف به فروش این بیمه‌نامه کرده است. پس در پایان، بیمه شخص ثالث تبدیل به محصولی می‌شود که در دنیا نمونه ندارد. یک نهاد، قیمت فروش و دیگری میزان خسارت را تعیین می‌کند و شرکت‌های بیمه نیز ناچارند این بیمه‌نامه را بفروشند. نتیجه آن می‌شود که همه اذعان می‌کنند که بیمه شخص ثالث مشکل دارد.

انتهای پیام/

مجریان خوبی برای اجرای قوانین نداریم

برچسب‌ها:

نظر شما