شناسهٔ خبر: 25750056 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

فردا هوای پایتخت برای گروه های حساس ناسالم می شود

حسین شهبازی، مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه هوای پایتخت امروز ، ۵ خرداد در محدوده شرایط سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس است، گفت: تا فردا، ۶ خرداد بر غلظت آلاینده‌های هوا افزوده می‌شود و هوا در محدوده شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / حسین شهبازی با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش میزان ناپایداری جوی در بعد ازظهر امروز، ۵ خرداد است، اظهار کرد: برای برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی- جنوب غربی انتظار می‌رود که در برخی ساعات همراه با احتمال افزایش موقتی غلظت ذرات معلق خواهد بود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه با تداوم این وضعیت جوی طی فردا، ۶ خرداد طی برخی ساعات به ویژه بعد ازظهر وزش باد با بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: در این روز بارش پراکنده و خفیف باران نیز دور از انتظار نیست.

وی افزود: دمای هوای تهران تا فردا، ۶خرداد افزایش جزیی خواهد یافت. مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۸۵ در شرایط سالم قرار داشت، گفت: کیفیت هوای هم اکنون تهران نیز با شاخص میانگین ۹۳ همچنان در شرایط سالم است./ ایسنا

نظر شما