شناسهٔ خبر: 25748180 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

هوای تهران در محدوده شرایط سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس است

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به ابنکه هوای پایتخت امروز (۵ خرداد) در محدوده شرایط سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس است، گفت: تا فردا (۶ خرداد) بر غلظت آلاینده‌های هوا افزوده می‌شود و هوا در محدوده شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش میزان ناپایداری جوی در بعد ازظهر امروز (۵ خرداد) است، اظهار کرد: برای برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی- جنوب غربی انتظار می‌رود که در برخی ساعات همراه با احتمال افزایش موقتی غلظت ذرات معلق خواهد بود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه با تداوم این وضعیت جوی طی فردا (۶ خرداد) طی برخی ساعات به ویژه بعد ازظهر وزش باد با بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: در این روز بارش پراکنده و خفیف باران نیز دور از انتظار نیست.

وی افزود: دمای هوای تهران تا فردا (۶خرداد) افزایش جزیی خواهد یافت.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۸۵ در شرایط سالم قرار داشت، گفت: کیفیت هوای هم اکنون تهران نیز با شاخص میانگین ۹۳ همچنان در شرایط سالم است.

انتهای پیام 

نظر شما